Xəbərlər arxivi
Xəbərlər arxivi
-
20.11.2020 Artıq “Asan İmza” SİM kartını SMS vasitəsilə uzatmaq mümkündür
Bu gün dünyanın böyük bir hissəsinin uzaq məsafədən işlədiyi bir vaxtda elektron xidmətlərdən istifadənin sadələşdirilməsi vətəndaşlarımız üçün xüsusilə vacibdir. “Asan İmza” mobil elektron imzanın texniki operatoru və Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru B.EST
Artıq “Asan İmza” SİM kartını SMS vasitəsilə uzatmaq mümkündür
Bu gün dünyanın böyük bir hissəsinin uzaq məsafədən işlədiyi bir vaxtda elektron xidmətlərdən istifadənin sadələşdirilməsi vətəndaşlarımız üçün xüsusilə vacibdir. “Asan İmza” mobil elektron imzanın texniki operatoru və Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru B.EST Solutions ilə birlikdə ölkədə aparıcı mobil operator olan “Azercell Telekom” MMC tərəfindən “Asan İmza” gücləndirilmiş mobil elektron imza sahiblərinə daha bir yenilik təqdim edildi.
Bu həftədən etibarən “Azercell Telekom” MMC mobil operator şəbəkəsinin abunəçiləri olan “Asan İmza” mobil elektron imza istifadəçiləri mobil operatorun Müştəri Xidmətləri Mərkəzlərinə getmədən “Asan İmza” xidmətli SİM kartın müddətini SMS vasitəsilə uzada biləcəklər. Unutmaq lazım deyil ki, “Asan İmza” xidmətli SİM kartın SMS vasitəsilə uzadılması kifayət etmir, istifadəçilərdən eyni zamanda vergi ödəyicisinin e-taxes.gov.az vahid İnternet portalında onlayn şəkildə “Asan İmza” sertifikatlarının müddətinin bitməsinə 30 gün qalmış “Asan İmza” sertifikatlarını növbəti 3 il müddətinə uzatmaq tələb olunur. “Asan İmza” sertifikatının etibarlılıq müddəti bitdikdən sonra onun onlayn rejimdə uzadılması mümkün olmayacaq və istifadəçi sertifikatı yeniləmək üçün Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti nəzdində Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinə (ASXM) fiziki olaraq müraciət etməli olacaqdır.
Beləliklə, mövcud SİM kartda “Asan İmza” xidmətini növbəti 3 il müddətinə uzatmaq üçün vətəndaşlardan “8500” qısa nömrəsinə aşağıdakı açar sözlərdən birini qeyd edərək, SMS göndərmək tələb olunur:
«ferdi» – fiziki şəxslər üçün;
«biznes» – hüquqi şəxslər və sahibkarlıq fəaliyyətilə məşğul olan fiziki şəxslər üçün;
«dovlet» – dövlət qulluqçuları və yerli özünüidarəetmə orqanlarının nümayəndələri üçün.“Asan İmza” xidmətinin etibarlılıq müddəti haqqında məlumat əldə etmək üçün “8500” qısa nömrəsinə “status” açar sözünü SMS vasitəsilə göndərmək lazımdır. Xidmətin müddətinin SMS vasitəsilə uzadılması ilə bağlı “İstifadəçi Təlimatı” ilə bu link vasitəsilə ətraflı tanış olmaq mümkündür.
Vətəndaşlar “1847” – “Asan İmza” Çağrı Mərkəzinə zəng etməklə və ya info@asanimza.az elektron poçt ünvanına məktub yazmaqla “Asan İmza” ilə bağlı suallarına cavab ala bilərlər.
-
17.11.2020 “Asan İmza” sertifikatlarının müddətini artıq onlayn uzatmaq mümkündür
Biznesin təhlükəsiz və uzaq məsafədən idarə edilməsinin təmin edilməsi məqsədilə rəqəmsal Azərbaycanın vətəndaşlar üçün fasiləsiz olaraq geniş spektrli elektron xidmətlərin təqdim etməsinin davam etdirilməsi çox vacibdir. Koronavirus pandemiyasının (COVID-19) Azərbaycandakı iş mühitinə
“Asan İmza” sertifikatlarının müddətini artıq onlayn uzatmaq mümkündür
Biznesin təhlükəsiz və uzaq məsafədən idarə edilməsinin təmin edilməsi məqsədilə rəqəmsal Azərbaycanın vətəndaşlar üçün fasiləsiz olaraq geniş spektrli elektron xidmətlərin təqdim etməsinin davam etdirilməsi çox vacibdir. Koronavirus pandemiyasının (COVID-19) Azərbaycandakı iş mühitinə təsirini aradan qaldırmaq məqsədilə və istifadəçilərin çoxsaylı müraciətini nəzərə alaraq, “Asan İmza” mobil elektron imzanın milli operatoru və Azərbaycanın Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru hesab edilən B.EST Solutions şirkəti “Asan İmza” gücləndirilmiş mobil elektron imza sahibləri üçün yeniliklər təqdim etməyə davam edir.
Beləliklə, artıq “Asan İmza” sertifikatının sahibləri vergi ödəyicisinin vahid e-taxes.gov.az İnternet portalında sertifikatlarının müddətini növbəti üç ilə onlayn qaydada onların müddətinin bitməsinə ən azı 30 gün qalmış yeniləyə biləcəklər. Daha sonra və ya sertifikatın müddəti bitdikdə onlayn yenilənmə proseduru qeyri-mümkün olacaq və vətəndaş yalnız fiziki olaraq xidmət mərkəzlərinə müraciət etməklə sertifikatlarının müddətini uzada biləcəkdir. Sertifikatların müddətinin onlayn uzadılması üzrə “İstifadəçi Təlimatı” ilə bu link vasitəsilə tanış ola bilərsiniz.
Xüsusilə qeyd etmək lazımdır ki, “Asan İmza” da daxil olmaqla elektron identitetin təqdim edilməsilə bağlı bütün prosedurlar “Elektron imza və elektron sənəd haqqında” Azərbaycan Respublikasının 9 mart 2004-cü il tarixli Qanunu və Nazirlər Kabinetinin “Azərbaycan Respublikasında elektron imza və elektron sənədlə bağlı bəzi normativ hüquqi aktların təsdiq edilməsi haqqında” 27 saylı 28 yanvar 2006-cı il tarixli qərarı ilə ciddi şəkildə tənzimlənir. Qanunvericiliyə əsasən “Asan İmza” əl imzasına bərabərdir və buna görə istifadəçilərin identifikasiyası ilə bağlı bütün prosedurlara, təhlükəsizliyin təmin edilməsi, kriptoqrafiyanın bütün dünya standartlarına uyğunluğuna həm istifadəçilərin, həm də xidmət təchizatçılarının maraqlarının təmin edilməsi baxımından ciddi şəkildə riayət olunur. Belə ki, “Asan İmza”nın təqdim edilməsi proseduru şəxsiyyəti təsdiq edən istənilən digər sənədin verilməsi kimi qanunvericiliklə ciddi şəkildə tənzimlənir.
Hal-hazırda dövlət və özəl qurumların təqdim etdiyi 1000-dən çox elektron xidmət “Asan İmza” mobil elektron imza vasitəsilə əlyetərlidir. Mobil identitet sayəsində siz vacib elektron xidmətlərə giriş imkanı əldə edə bilərsiniz. Məsələn, elektron vergi bəyannamələri, gömrük bəyannamələrinin təqdim edilməsi, onlayn kredit, gömrükdə malların və nəqliyyat vasitələrinin bəyan edilməsi, əmək müqaviləsi bildirişlərinin elektron qeydiyyatı, ali məktəblərə qəbul üçün onlayn qeydiyyat, güzəştli mənzil almaq üçün müraciət, sosial sığorta, İnternet və mobil bankçılıq və s.
Azərbaycanın ərazi bütövlüyünün bərpası naminə müzəffər Azərbaycan ordusunun möhtəşəm qələbəsi sayəsində, həmçinin Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasının işğaldan azad olunmuş ərazilərində müvəqqəti xüsusi idarəetmənin təşkili haqqında” 29 oktyabr 2020-ci il tarixli Fərmanına əsasən müvəqqəti komendantlıqlar nəzdində Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi, Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi, Azərbaycan Respublikasının Müdafiə Nazirliyi, Azərbaycan Respublikasının Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi və s. kimi qurumların regional nümayəndəliklərinin yaradılması qərara alınmışdır. Qarşıya qoyulan vəzifələrin əlaqələndirilmiş, təhlükəsiz və effektli şəkildə Qarabağ bölgəsində icrası üçün informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tam inteqrasiyası tələb olunur. Elektron xidmətlər sahəsi hökumət funksiyaları spektrinin genişləndirilməsi və azad edilmiş ərazilərin iqtisadiyyatının sürətli bərpası üçün ayrılmaz tərkib hissə hesab edilir.
Vətəndaşlar “Asan İmza” ilə bağlı suallarına cavab almaq üçün “1847” Çağrı Mərkəzinə zəng edə və ya info@asanimza.az elektron poçt ünvanına məktub yaza bilərlər.
-
15.10.2020 Xarici vətəndaşlara mobil rezidentlik (m-Residency) təqdim edildi
Dünya tarixində ilk dəfə olaraq İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi və “B.EST Solutions” MMC şirkəti tərəfindən Azərbaycanda xarici vətəndaşlara mobil rezidentlik (m-Residency) təqdim edildi. PAŞA Bankın əməkdaşları bu layihənin hazırlanması və
Xarici vətəndaşlara mobil rezidentlik (m-Residency) təqdim edildi
Dünya tarixində ilk dəfə olaraq İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi və “B.EST Solutions” MMC şirkəti tərəfindən Azərbaycanda xarici vətəndaşlara mobil rezidentlik (m-Residency) təqdim edildi.
PAŞA Bankın əməkdaşları bu layihənin hazırlanması və təqdim olunmasında göstərdikləri səylərə və fəal iştiraka görə qeyd olunan qurumlar tərəfindən xüsusi təşəkkürnamə ilə təltif olundular.
İnnovativ Azərbaycanın imza atdığı ilk olan m-Residency proqramı xarici vətəndaşlara heç bir risklə qarşılaşmadan və çətinlik çəkmədən Azərbaycanda biznes qurmaq imkanı verir.
-
05.10.2020 “Yelo Bank” – “Asan İmza” ilə yeni internet bankçılıq xidmətini istifadəyə verdi
“Yelo Bank”dan növbəti yenilik. Bu dəfə Bank korporativ müştərilərin məsafədən xidməti üçün yeni internet bankçılıq xidmətini istifadəyə verdi. Bu barədə “Report” banka istinadən xəbər verir. Yeni xidmət müştərilər üçün özünəməxsus dizaynı və
“Yelo Bank” – “Asan İmza” ilə yeni internet bankçılıq xidmətini istifadəyə verdi
“Yelo Bank”dan növbəti yenilik. Bu dəfə Bank korporativ müştərilərin məsafədən xidməti üçün yeni internet bankçılıq xidmətini istifadəyə verdi.
Bu barədə “Report” banka istinadən xəbər verir.
Yeni xidmət müştərilər üçün özünəməxsus dizaynı və rahatlığı ilə seçilir. Artıq müştərilər harada olmaqlarından asılı olmayaraq, filiala gəlmədən, günün istənilən saatında yeni xidmətin bir çox faydalı funksiyalarından yararlana biləcək:
- Gücləndirilmiş elektron imza (Asan imza) və OTP ilə daxil olma və əməliyyatların təsdiqi imkanı
- Bir və ya bir neçə hesab üzrə gəlir və xərclərin dinamikasının qrafikini izləmək imkanı
- Ödənişlərin müddətini əhəmiyyətli dərəcədə azaldacaq şablonların yadda saxlanılması və avtomatik ödənişlərin yaradılması funksiyaları
- Məzənnənin rezervasiyası imkanı. Bu funksiya optimal valyutanın alış-satış nisbətini əldə etməyə imkan verir
- Kredit sifarişi
- Kreditlər haqqında məlumat və ödəniş cədvəli
- Kartların onlayn idarəedilməsi (mədaxil, bloklaşdırma, blokdan çıxarılma)
- Bütün işçilərin əmək haqlarının bir dəfəyə ödənilməsi imkanı
- Fərdi funksionallığı olan işçilərin əlavə edilməsi
- Kütləvi ödənişlər
- Hesabdan çıxarışların avtomatik göndərilməsi
- Xarici köçürmələr
- SMS bildiriş
- Xəbərlər bloku
Bütün bu funksiyalar şirkətlərin işini rahatlaşdırmaq, sənədləşmənin həcmini azaltmaqla yanaşı, şirkət hesabları və əməliyyatlarına nəzarəti də gücləndirəcək. “Yelo Bank” müştəriləri onlayn qeydiyyatdan keçə (https://ibank.yelo.az/en/login), yeni müştərilər isə internet bankçılıq xidmətinin bütün üstünlüklərindən yararlanmaq üçün “Yelo Bank”da hesab aça bilər.
Layihə Corezoid Process Engine texnologiyasının bazası əsasında “Yelo Bank”ın texnoloji tərəfdaşı olan Middleware (ABŞ) şirkəti ilə birgə hazırlanılıb. İnternet bankçılıq xidmətinin istifadəyə verilməsi bankın rəqəmsallaşma istiqamətində atdığı mühüm addımlardan biridir. “Yelo”nu izləməyə davam edin. Çünki tezliklə öz yenilikləri ilə sizin bankçılıq təcrübənizi dəyişəcək.
-
03.09.2020 “Asan İmza” ilə gənc alim və tədqiqatçıların 5-ci qrant müsabiqəsinə qeydiyyat aparılır
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Elmin İnkişafı Fondu tərəfindən gənc alim və tədqiqatçıların 5-ci qrant müsabiqəsinə qeydiyyat davam edir. Elmin İnkişafı Fondundan AzEdu.az-a bildirilib ki, müsabiqə təbiət, dəqiq, texniki, humanitar və ictimai elmlər
“Asan İmza” ilə gənc alim və tədqiqatçıların 5-ci qrant müsabiqəsinə qeydiyyat aparılır
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Elmin İnkişafı Fondu tərəfindən gənc alim və tədqiqatçıların 5-ci qrant müsabiqəsinə qeydiyyat davam edir.
Elmin İnkişafı Fondundan AzEdu.az-a bildirilib ki, müsabiqə təbiət, dəqiq, texniki, humanitar və ictimai elmlər sahəsində dövlət və cəmiyyət üçün əhəmiyyət kəsb edən fundamental, tətbiqi və innovasiya xarakterli elmi-tədqiqat proqram və layihələrini, eləcə də digər elmi tədbirləri dəstəkləmək məqsədilə keçirilir. Eyni zamanda, aktual və müasir elmi problemlərin həlli ilə məşğul olan, elmi tədqiqatlarla əlaqəli digər qurumlarda (nazirliklərin nəzdindəki elmi-tədqiqat institutları, dövlət qurumları və s.) çalışan gənc alim və tədqiqatçıların elmi fəaliyyətini stimullaşdırmaq və onlara əlavə yaradıcılıq imkanı yaratmaq, bir elmi mövzunun (problemin müəyyən hissəsinin) tədqiqi məqsədilə yaradılan müvəqqəti yaradıcı kollektivləri dəstəkləmək nəzərdə tutulur.
Müsabiqə üzrə iştirakçıların qeydiyyatı və layihə təkliflərinin qəbulu sentyabrın 7-si saat 17:00-dək elektron qaydada “e-QRANT” – “Qrant layihələrinin Elektron İdarəolunması Sistemi” rəsmi internet səhifəsində (http://e-grant.sdf.gov.az/) aparılır.“Qrant layihələrinin Elektron İdarəolunması Sistemi” elektron-hökumət prinsipləri əsasında qurulub və “ASAN İmza”dan istifadəni də nəzərdə tutur. “ASAN İmza”nı həm layihə rəhbəri, həm də layihədə iştirakı nəzərdə tutulan bütün iştirakçılar əldə etməli, bu şəxslərin hamısı qeydiyyatdan keçməli və “virtual şəxsi kabinet”lərini formalaşdırmalıdırlar.
Müsabiqəyə təqdim olunduğu gündən etibarən layihələrə baxılacaq və nəticələr barədə iştirakçılara elektron qaydada məlumat veriləcək.
-
20.07.2020 “Asan İmza” xidmətilə Unibank hüquqi şəxslərə onlayn hesab açmaq imkanını təqdim etdi
Unibank biznes sahibləri üçün onlayn xidmətləri genişləndirir. Biznes müştərilərinin işini asanlaşdırmaq məqsədilə Unibank, hüquqi şəxslər üçün bank hesablarının açılması onlayn xidmətini təqdim etdi. Bu xidmət əvvəlcə fərdi sahibkarlar üçün mövcud idi, indi
“Asan İmza” xidmətilə Unibank hüquqi şəxslərə onlayn hesab açmaq imkanını təqdim etdi
Unibank biznes sahibləri üçün onlayn xidmətləri genişləndirir.
Biznes müştərilərinin işini asanlaşdırmaq məqsədilə Unibank, hüquqi şəxslər üçün bank hesablarının açılması onlayn xidmətini təqdim etdi. Bu xidmət əvvəlcə fərdi sahibkarlar üçün mövcud idi, indi isə hüquqi şəxslər olan sahibkarlar tərəfindən də istifadə edilə bilər. Sahibkarlar, bank filiallarına gəlmədən iş yerlərindən onlayn hesab aça biləcəklər. Onlayn hesab açarkən, rekvizitlər birbaşa biznes sahibinə göndərilir və hesabın aktivləşdirilməsi üçün banka getməyə ehtiyac qalmır.
“Unibank”da onlayn hesab açmaq üçün aşağıdakı mərhələlərdən keçmək lazımdır:
– Unibank.az saytında (https://hesab.unibank.az/login) “Onlayn hesabın açılması” bölməsinə keçid;
– ərizənin doldurulması və ASAN İmza ilə imzalama;
– hesabınız sizin üçün əlverişli vaxtda bank tərəfindən edilən video zəngdən dərhal sonra aktivləşdirilir və rekvizitlər elektron poçtunuza göndərilir;
– onlayn hesabınız açılan kimi İnternet bankçılıq və mobil bank xidmətləri aktivləşdirilir və hesabınızda istənilən əməliyyatı dərhal həyata keçirə bilərsiniz.Unibank, biznes sahiblərinə geniş çeşidli bank məhsulları və xidmətlərini təqdim edir. Banka getmədən onlayn hesabın açılması, İnternet bankçılıq və mobil bankçılığın aktivləşdirilməsi və onlayn “overdraft”dan istifadə biznes sahiblərinə istənilən vaxt və istənilən yerdə onlayn xidmətlərə əlyetərlilik imkanı verir.
-
22.05.2020 “Vətəndaş” tipli “Asan İmza” xidmətini ödənişsiz əldə etmək mümkün olacaq
COVİD-19 epidemiyası ilə bağlı mövcud vəziyyəti nəzərə alaraq, Azərbaycanda rəqəmsal iqtisadiyyatın sürətli inkişafı və vətəndaşların dövlət və özəl sektorların elektron xidmətlərinə geniş əlyetərliyinin təmin edilməsi zəruridir. Rəqəmsal iqtisadiyyat mexanizmlərinin təmin edilməsi və
“Vətəndaş” tipli “Asan İmza” xidmətini ödənişsiz əldə etmək mümkün olacaq
COVİD-19 epidemiyası ilə bağlı mövcud vəziyyəti nəzərə alaraq, Azərbaycanda rəqəmsal iqtisadiyyatın sürətli inkişafı və vətəndaşların dövlət və özəl sektorların elektron xidmətlərinə geniş əlyetərliyinin təmin edilməsi zəruridir.
Rəqəmsal iqtisadiyyat mexanizmlərinin təmin edilməsi və əlverişli investisiya mühitinin yaradılması, eləcə də ən son innovasiyaların tətbiqi və əhalinin bu innovasiyalara kütləvi əlyetərliyinin təmin edilməsi üzrə ölkənin dünya liderləri sırasına daxil olması üçün dövlət tərəfindən qarşıya qoyulan məqsədə nail olunmasına dəstək məqsədilə “Asan İmza” mobil elektron imzanın milli operatoru və Azərbaycanın Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru hesab edilən B.EST Solutions şirkəti 20 iyun 2020-ci il tarixindən etibarən “Asan İmza” gücləndirilmiş mobil elektron imza xidmətini respublika vətəndaşları üçün (“Vətəndaş” tipli “Asan İmza” xidməti) 3 il müddətinə ödənişsiz təqdim etmək qərarına gəldi.
Vətəndaşlar üçün “Asan İmza” xidməti onlara sosial sığorta, pensiyalar, sosial müavinətlər kimi elektron xidmətlərə uzaq məsafədən əlyetərlikdən əlavə nağdsız ödənişlərdən, onlayn kreditləşmələrdən, notariuslardan və s. kütləvi istifadə imkanı yaradacaqdır. Bu da öz növbəsində şəffaflığı artıracaq, vaxt və resurslara qənaət edəcək və vətəndaşları lazımsız bürokratiyadan azad edəcəkdir. Xatırladaq ki, əvvəllər bu xidmətin aktivləşdirilməsi ödənişli olub, 18 AZN təşkil edirdi. Qeyd etmək lazımdır ki, “Asan İmza” xidmətinin sahibkarlar və dövlət qulluqçuları üçün nəzərdə tutulan “Biznes” və “Dövlət” tiplərinin qiyməti, həmçinin “Asan İmza” istifadəçilərinin bütün kateqoriyaları üçün aylıq abunə haqqı dəyişilməz olaraq qalır. Xüsusilə vurğulayaq ki, “Asan İmza” xidmətini mövcud mobil nömrədə aktivləşdirmək olar və yeni bir nömrənin alınmasına ehtiyac yoxdur.
B.EST Solutions şirkəti 10 ildən artıqdır ki, Azərbaycan bazarında fəaliyyət göstərir və bütün resurslarını rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişafına və innovativ həllərə sərmayə qoyaraq, “Asan İmza”nı respublika üzrə 1000-dən çox elektron xidmətə ödənişsiz inteqrasiya etmişdir. Bütün xidmət provayderləri üçün inteqrasiya və texniki dəstək məsləhətləri də ödənişsizdir. Bu qərarın verilməsində əsas prioritet vətəndaşlarımızın fərdi məlumatlarının və dövlət məlumat sistemlərinin ən yüksək səviyyədə məxfiliyini təmin etməklə, bütün Azərbaycan vətəndaşlarına istənilən onlayn əməliyyatları, nağdsız ödənişləri həyata keçirmək üçün ən yüksək dünya standartlarına cavab verən təhlükəsizlik vasitələrilə təmin etməkdir.
B.EST Solutions şirkətinin direktoru və təsisçisi Jana Krimpe qeyd etmişdir: “Şirkətimiz Azərbaycanda kiçik biznes kateqoriyasına aiddir. Biz, vətəndaşlarımızın innovativ xidmətlərə maksimum əlyetərliyinin təmin edilməsinin nə qədər vacib olduğunu başa düşürük. Azərbaycan vətəndaşı və dövlətimizin dünya bazarında rəqabət qabiliyyətinin yüksəldilməsi üçün islahatlar hər zaman prioritet məsələlərimizdən olmuşdur. Biz bütün resurslarımızı beynəlxalq təşkilatlar və ölkələr tərəfindən dünya miqyasında qəbul edilən və tanınan “Asan İmza” – “ Made in Azerbaijan” milli brendinə investisiya edirik. Vətəndaşlarımız üçün ödənişsiz “Asan İmza” mobil elektron imza xidmətinin tətbiqi ilə yanaşı şirkətimizin rebrendinqini də həyata keçirdik. Bununla da fəaliyyətimizin yeni rəqəmsal mərhələsinə daxil olmağı və Azərbaycan Respublikasında yaşayan hər bir vətəndaş və əcnəbilər üçün innovasiyaya əlyetərlik imkanlarını əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırmağı hədəflədik.
Şirkətin yeni loqotipi “Asan İmza” mobil elektron imzanın hər bir istifadəçisi üçün keyfiyyətli xidmətlərin təqdim edilməsinə istiqamətlənən strategiyanı simvolizə edir. İnnovativ və ölkəmizin vətəndaşının həyatını asanlaşdıran xidmətlər – B.EST Solutions şirkətinin əsas məqsədidir. Bütün partnyorlarımıza –ölkənin rəqəmsal infrastrukturu və onlayn xidmətlərinin inkişafı üçün Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinə, təhlükəsizlik və ən yüksək beynəlxalq standartlara uyğunluğun təmin edilməsi üçün mobil operatorlara, onlayn hesabların açılması imkanı və digər innovativ məhsullara görə banklara, eləcə də ölkənin vətəndaşları, dövlət və biznes strukturlarına yüksək keyfiyyətli elektron xidmətlər göstərmək üçün səylə çalışan bütün digər dövlət və özəl xidmət provayderlərinə minnətdarlığımızı bildiririk”.
“Elektron imza və elektron sənəd haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa əsasən əl imzasına bərabər sayılan “Asan İmza” gücləndirilmiş mobil elektron imza bütün beynəlxalq təhlükəsizlik standartlarına cavab verir.
Bu gün Azərbaycanda yalnız Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzinin Sertifikat Xidmətləri Mərkəzi tərəfindən təqdim edilən e-İmza, Mərkəzi Bankın BSXM-i tərəfindən təqdim edilən elektron imza və B.EST Solutions şirkətinin Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyinin Dövlət Vergi Xidmətinin Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzi və Azərbaycanın mobil operatorları ilə birlikdə təqdim etdiyi “Asan İmza” mobil elektron imza geniş yayılmış həllər kimi qanunvericiliyin tələblərinə uyğun olaraq əl imzasına bərabərdir. Bütün digər mobil, bulud həllər və kod-parollar yüksək təhlükəsizlik səviyyəsinə malik deyil və mövcud qanunvericiliyə əsasən gücləndirilmiş elektron imza hesab edilmir.
“1847” – “Asan İmza” Çağrı Mərkəzi öz işini adi rejimdə davam etdirərək, xidmətlə bağlı bütün suallara cavab almaqda sizə kömək edəcək. Suallar yarandıqda eyni zamanda info@asanimza.az elektron poçt ünvanına elektron məlumat göndərə bilərsiniz.
-
14.05.2020 Sahibkarlar “Asan İmza” ilə Azərbaycan Beynəlxalq Bankında onlayn hesab aça biləcəklər
Müştərilərə xidmət imkanlarını müasir çağırışlara uyğunlaşdıran Azərbaycan Beynəlxalq Bankı distant bank xidmətlərinə ehtiyacı nəzərə alaraq bu istiqamətdə tədbirləri sürətləndirib. Bank korporativ müştərilərinə xidmət ofislərinə gəlmədən məsafədən hesab açmaq və onu idarə etmək
Sahibkarlar “Asan İmza” ilə Azərbaycan Beynəlxalq Bankında onlayn hesab aça biləcəklər
Müştərilərə xidmət imkanlarını müasir çağırışlara uyğunlaşdıran Azərbaycan Beynəlxalq Bankı distant bank xidmətlərinə ehtiyacı nəzərə alaraq bu istiqamətdə tədbirləri sürətləndirib. Bank korporativ müştərilərinə xidmət ofislərinə gəlmədən məsafədən hesab açmaq və onu idarə etmək imkanı da yaradıb.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankında distant bank hesabının açılması portal üzərindən həyata keçirilir. Belə bir imkandan faydalanmaq üçün hüquqi şəxs və ya fərdi sahibkar ilk növbədə “Asan İmza” “Biznes” sertifikatına sahib olmalıdır.
Belə ki, müştəri “Asan İmza” vasitəsilə sistemə daxil olub lazımi sənədləri və məlumatları təqdim etdikdən sonra videogörüşün vaxtını özü təyin edir. Videogörüş zamanı bank operatoru aparılacaq eyniləşdirmə və əlavə autentifikasiya barədə müştəriyə ümumi məlumat verir.
Bank hesabının açılmasına və idarə olunmasına dair rəsmiləşdirmə prosesi tamamlandıqdan sonra isə Bank tərəfindən hesablar avtomatik açılır və müştərinin İnternet Bank xidmətinə qoşulması təmin edilir. Rəsmiləşdirmə sənədləri ilə birgə hesab rekvizitləri barədə məlumat müştəriyə təqdim olunur. Müştəri təqdim olunmuş sənədləri və hesab rekvizitlərini yükləyərək elektron qaydada və ya çap edərək özündə saxlaya bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının baş direktoru Nərgizxanım Biləndərli məsafədən hesab açmağın hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar üçün yeni bir imkan olduğunu qeyd edib: “Daha hesab açmaqdan ötrü, evdən, iş yerindən kənarlaşıb banka gəlməyə ehtiyac yoxdur. Bunu internet üzərindən həyata keçirmək olar. Məsafədən bank hesabı açmaq müştərilərimizin işini asanlaşdırır, onların vaxtına qənaət edir. Müştərilərimiz məsafədən hesab açıb İnternet Bank xidmətinə qoşula və bu xidmətin üstünlüklərindən faydalana bilərlər”.
“Asan İmza” mobil elektron imzanın milli operatoru olan B.EST Solutions şirkətinin aparıcı layihə meneceri Fuad Məlikov qeyd etmişdir: “Azərbaycanın maliyyə institutları bizim üçün prioritet müştərilərdən hesab edilir. Bank sistemlərinə “Asan İmza”nın inteqrasiyası üzrə bütün xidmətlər tərəfimizdən ödənişsiz olaraq və çox qısa zamanda təqdim edilir. Biz Azərbaycan Beynəlxalq Bankının nağdsız ödənişlərin və rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişafındakı rolunu yüksək qiymətləndiririk”.
“Asan İmza” haqqında məlumatı rəsmi saytında, həmçinin info@asanimza.az elektron poçtuna yazmaqla əldə etmək olar. “1847” “Asan İmza” Çağrı Mərkəzi adi rejimdə öz işini davam etdirir.
Müasir dövlət bankı olan Azərbaycan Beynəlxalq Bankının məhsul və xidmətləri barədə məlumatları bankın 37 filial və 39 şöbəsindən, www.ibar.az internet səhifəsindən, 937 nömrəli Məlumat Mərkəzindən, həmçinin rəsmi Facebook səhifəsindən əldə etmək olar.
-
29.03.2020 “Asan İmza” sertifikatlarının etibarlılıq müddəti ödənişsiz olaraq avtomatik uzadılır
“Asan İmza” mobil elektron imzanın milli operatoru və Azərbaycanın Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru olan B.EST Solutions şirkəti koronavirus epidemiyasının (COVID-19) ölkənin iş mühitinə təsirini minimuma endirmək üçün uzaqdan işlərini davam etdirmək istəyən
“Asan İmza” sertifikatlarının etibarlılıq müddəti ödənişsiz olaraq avtomatik uzadılır
“Asan İmza” mobil elektron imzanın milli operatoru və Azərbaycanın Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru olan B.EST Solutions şirkəti koronavirus epidemiyasının (COVID-19) ölkənin iş mühitinə təsirini minimuma endirmək üçün uzaqdan işlərini davam etdirmək istəyən “Asan İmza” istifadəçiləri və sahibkarların müraciətlərinə cavab olaraq gücləndirilmiş iş rejimində işləyir.
Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargahın koronavirus COVID-19 infeksiyasının yayılmasına qarşı mübarizəni təşkil etmək üçün xüsusi rejimdə işləmək barədə göstərişlərini əldə rəhbər tutaraq, qısa müddətdə Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Vergi Xidməti ilə birlikdə fiziki şəxslər, şirkət rəhbərləri olan hüquqi şəxslər və sahibkarlıq fəaliyyətilə məşğul olan fiziki şəxslər, həmçinin rəhbər olan dövlət qulluqçuları üçün “Asan İmza” sertifikatlarının etibarlılıq müddətinin aprel ayının 1-dən mayın 31-dək ödənişsiz olaraq avtomatik uzadılması və yuxarıda qeyd olunan müddət ərzində abunə haqlarından azad olunması məqsədilə müvafiq dəyişikliklər həyata keçirilmişdir. “Asan İmza” biznes sertifikatlarının digər sahibləri öz sertifikatlarının müddətini onlayn qaydada asxm.gov.az portalı vasitəsilə uzada biləcəklər. Müəyyən edilmiş müddət ərzində Vergi Xidməti tərəfindən bu istifadəçilərə sertifikatlarının müddətinin 31 may tarixinədək uzadılması ilə bağlı ismarıclar göndəriləcəkdir.
Azərbaycan Respublikası Prezidenti tərəfindən yaradılan davamlı Rəqəmsal Azərbaycan platforması ölkə iqtisadiyyatının dəstəklənməsi üçün fəal şəkildə istifadə olunmalıdır. Distant işə keçməklə “Asan İmza” evdən çıxmadan elektron hökumətin onlayn xidmətlərinə, onlayn bankinq xidmətlərinə təhlükəsiz və effektli əlyetərliyi, müqavilələrin onlayn şəkildə imzalanmasını təmin edəcəkdir. Əgər sizə xarici partnyorla müqavilə bağlamağınız vacibdirsə, ona Azərbaycanın m-Rezidenti olmağı təklif edin. Rəqəmsal Azərbaycan dünyadakı koronavirus pandemiyasının nəticələrini aradan qaldırmağa kömək etməli, sahibkarların və vətəndaşların zərər görməməsi üçün bütün imkanları səfərbər etməlidir.
“1847” Asan İmza Çağrı Mərkəzi adi rejimdə öz işini davam etdirir.
Suallarınız olduqda info@asanimza.az ünvanı vasitəsilə bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
-
23.03.2020 Azərbaycanın mobil identiteti – “Asan İmza” Dünya İqtisadi Forumunun analitik hesabatında qeyd edildi
Dünya İqtisadi Forumu (DİF) – DİF-in bir hissəsi sayılan layihə çərçivəsində “Mobil gələcəyin formalaşması və gələcək texnologiyaların idarə edilməsinin formalaşdırılması: blokçeyn və paylanmış reyestrlərin texnologiyaları” adlı analitik hesabatı yayımladı. Azərbaycan mobil identitetinin
Azərbaycanın mobil identiteti – “Asan İmza” Dünya İqtisadi Forumunun analitik hesabatında qeyd edildi
Dünya İqtisadi Forumu (DİF) – DİF-in bir hissəsi sayılan layihə çərçivəsində “Mobil gələcəyin formalaşması və gələcək texnologiyaların idarə edilməsinin formalaşdırılması: blokçeyn və paylanmış reyestrlərin texnologiyaları” adlı analitik hesabatı yayımladı. Azərbaycan mobil identitetinin nümunəsi sayılan “Asan İmza” – “Təchizat kanalları üçün blokçeynin inklyuziv genişləndirilməsi: 2-ci hissə – Rəqəmsal identitetlərin etibarlı yoxlanılması” adlı hesabatda qeyd edilmişdi.
Bu, uyğunluq, tamlıq və inklüzivliyin təmin edilməsi məqsədilə təchizat zəncirində paylanmış reyestrlər texnologiyasının formalaşdırılması üçün yeni alət və strukturların birgə yaradılmasına yönəlmiş böyük layihənin bir hissəsi olan nəşrlər seriyasında ikinci nəşr hesab edilir. Dünya İqtisadi Forumunun Dördüncü Sənaye İnqilabı Mərkəzinin “Təchizat kanalları üçün blokçeyn” layihəsi birgə layihə və əməkdaşlığa yönəlmiş qlobal, çoxsahəli, hərtərəfli bir fəaliyyətdir.
Bu layihədə dünyanın müxtəlif sahələrindən və hökumətlərindən olan tərəflər iştirak edir. Məruzə çoxsaylı müzakirələrə, seminarlara, tədqiqatlara, eləcə də bütün maraqlı tərəflərin birgə işinə əsaslanır. Milli Mobil İdentitetlərin Qlobal İttifaqının həmsədri, “Asan İmza” xidmətinin texniki operatoru hesab edilən B.EST Solutions Azərbaycan şirkətinin təsisçisi və direktoru, həmçinin Azərbaycanda Rəqəmsal Ticarət Qovşağının (RTQ) tərəfdaşı sayılan xanım Jana Krimpe analitik nəşrin yaradılmasında iştirak edərək, “Asan İmza” mobil identitetinin təqdim edilməsi və istifadəsi sahəsində Azərbaycanın ən yaxşı praktikalarını və öz təcrübəsini bölüşmüşdü. Bu işdə dünyanın 15 ölkəsindən olan aparıcı mütəxəssis və peşəkarlar iştirak etmişdi. Bu ölkələr: Azərbaycan, ABŞ, Estoniya, Almaniya, Danimarka, İsveçrə, İsrail, İspaniya, Cənubi Koreya, Avstriya, Böyük Britaniya, İsveç, Angola, Hindistan və Yaponiyadır.
Azərbaycandan olan nümayəndə xanım Dünya İqtisadi Forumunun 16 yanvar 2020-ci ildə çap edilmiş “Rəqəmsal identitetə yenidən baxış: strateji imperativ” adlı nəşrində də əhəmiyyətli töhfəsini vermişdi. Nəşrə əsasən identitetin yoxlanılması və insanların fərdi məlumatlarının biznes tərəfdən idarə olunması metodlarına yenidən baxılması zərurəti aydın şəkildə müəyyən edilmişdir. Aparılan tədqiqat müəssisələr və istehlakçılar üçün fərdi məlumatların rəqəmsal idarə edilməsi sahəsindəki riskləri aşkar edir. DİF-in press-relizində qeyd edilir: “Boston Konsaltinq Qrupunun qiymətləndirmələrinə əsasən identitetin autentifikasiyası və saxtakarlıqdan müdafiənin dəyəri 2023-cü il üçün 28 milyard dollar təşkil edəcək. Fəaliyyətini davam etdirə bilməyən müəssisələr üçün yüksək xərclər gözlənilə bilər. Məsələn, etimadın olmaması müəssisələrə ildə 2,5 trilyon dollara başa gəlir. Hesablamalar göstərir ki, hər bir müəssisənin özünəməxsus yanaşması olması səbəbindən şirkətlər potensial gəlirlərinin 30% -ni itirirlər”.
“İnnovasiyaların sürətli tətbiqi və Azərbaycanın rəqəmsal iqtisadiyyatının çox sürətli inkişafı, ölkədə istənilən rəqəmsal xidmətə etimadın vacib komponenti olan gücləndirilmiş təkmil rəqəmsal identitetə inam tələb edir. Azərbaycanda ən uğurlu ekosistemlərdən biri sayılan təkmil mobil identitet – “Asan İmza” mobil elektron imza hazırlanmışdır. Belə təşəbbüslərdə iştirak əvəzsiz təcrübə və bilik, eləcə də ən yaxşı təcrübələrimizi dünya birliyi ilə bölüşmək üçün imkan yaradır. Yalnız biznes, hökumətlər və istehlakçılarla sıx əməkdaşlıq şəraitində biz, etimadı təmin etməklə biznesin böyüməsi, eləcə də fərdi məlumatların qorunması və konfidensiallığı üçün imkanlar təmin edə biləcəyik “- deyə, xanım Jana Krimpe qeyd etmişdir.
Hüquqi şəxslərin etibarlı rəqəmsal identifikasiyası Azərbaycan Respublikası üçün gündəmin əsas mövzusudur. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təşəbbüsü və sərəncamı ilə İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi tərəfindən yaradılan Rəqəmsal Ticarət Qovşağı Azərbaycan və dünyanın tərəfdaş ölkələri arasında transsərhəd elektron xidmətlər və elektron imzaların inkişaf etdirilməsini hədəfləyir.