Xəbərlər arxivi
Xəbərlər arxivi
-
16.02.2021 Artıq “Asan İmza”nı PAŞA Bankda əldə etmək mümkün oldu
Azərbaycanın aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank mövcud korporativ müştərilərin, eləcə də bank hesabı açmaq üçün filiallara müraciət edən sahibkarların və hüquqi şəxslərin xidmətdən rahat şəkildə faydalanmasını təmin etmək üçün daha bir yeniliyi
Artıq “Asan İmza”nı PAŞA Bankda əldə etmək mümkün oldu
Azərbaycanın aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank mövcud korporativ müştərilərin, eləcə də bank hesabı açmaq üçün filiallara müraciət edən sahibkarların və hüquqi şəxslərin xidmətdən rahat şəkildə faydalanmasını təmin etmək üçün daha bir yeniliyi təqdim edir.
Belə ki, Sədərək şöbəsinə müraciət edən müştərilər artıq “Asan İmza”- gücləndirilmiş mobil elektron imzanı əldə etmək üçün vergi idarələrinə və “ASAN Xidmət” mərkəzlərinə getmədən yerində bunu həyata keçirə biləcəklər.
Gücləndirilmiş mobil elektron imza -“Asan İmza”sı olan müştərilər, müxtəlif əməliyyatlarını onlayn həyata keçirə və sənədləri elektron formada imzalaya bilərlər. Müştərilər PAŞA Bank-ın PAŞA Biznes mobil tətbiqi və ya Onlayn Bank platforması vasitəsilə Banka gəlmədən, vaxt itirmədən hesablarına nəzarət edə və bir sıra əməliyyatları həyata keçirə bilərlər.
Qanunvericiliyə əsasən “Asan İmza” fiziki imzaya bərabərdir və bu səbəbdən istifadəçilərin identifikasiyası ilə bağlı bütün prosedurlar, təhlükəsizliyin təmin edilməsi, kriptoqrafiyanın bütün dünya standartlarına uyğunluğa görə istifadəçilərin maraqlarının təmin edilməsi baxımından ciddi şəkildə riayət olunur. Xidmətdən yararlanmaq üçün müştərinin aktiv “Bakcell” və ya “Nar” mobil nömrəsinin olması zəruridir. “Azercell” abunəçiləri “Asan İmza”nı yalnız bu operatorun “Asan İmza” SİM kartı ilə aktivləşdirə bilərlər.
Qeyd edək ki, yaxın zamanda “Asan İmza”-nı PAŞA Bankın digər filiallarında da əldə etmək imkanı yaradılacaq.
Daha ətraflı məlumat üçün PAŞA Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət edin: * 8123 / (+99412) 4965004 (korporativ müştərilər üçün), * 9123 / (+99412) 4965000 (fiziki şəxslər üçün).
-
20.01.2021 20 yanvar
20 yanvar 1990-cı il – Azərbaycan tarixinin ən faciəli günlərindən biridir.
20 yanvar
20 yanvar 1990-cı il – Azərbaycan tarixinin ən faciəli günlərindən biridir.
31 il əvvəl qadınlar və uşaqların da daxil olduğu 700-dən çox sivil vətəndaş əsassız və hədsiz gücün tətbiqinin, eləcə də Sovet rəhbərliyinin xain siyasətinin qurbanı oldu. “Qara yanvar” Azərbaycan xalqının müstəqillik uğrunda mübarizəsinin simvoluna çevrilərək ölkənin azadlığı və suverenliyinə yol açdı. Azərbaycanın gələcəyi naminə canlarını qurban verən insanlar qəhrəman kimi xalqın yaddaşında əbədi qalacaqlar.
-
26.11.2020 Artıq “Asan İmza”nı Kapital Bank filiallarında əldə etmək mümkün oldu
Kapital Bank mövcud korporativ müştərilərin, eləcə də bank hesabı açmaq üçün filiallara müraciət edən sahibkarların və hüquqi şəxslərin xidmətdən rahat şəkildə faydalanmasını təmin etmək üçün daha bir yeniliyi təqdim edir. Belə ki,
Artıq “Asan İmza”nı Kapital Bank filiallarında əldə etmək mümkün oldu
Kapital Bank mövcud korporativ müştərilərin, eləcə də bank hesabı açmaq üçün filiallara müraciət edən sahibkarların və hüquqi şəxslərin xidmətdən rahat şəkildə faydalanmasını təmin etmək üçün daha bir yeniliyi təqdim edir.
Belə ki, hesab açmaq və digər innovativ bank xidmətlərilə yanaşı, artıq “Asan İmza”- gücləndirilmiş mobil elektron imzanı əldə etmək istəyənlər, vergi idarələrinə və “ASAN Xidmət” mərkəzlərinə getmədən filialda bunu həyata keçirə biləcəklər.
Hələlik bu xidmət Kapital Bank-ın Mərkəz, Yasamal, Gənclik, Nəsimi, Səbail və Xətai filiallarında mümkündür. Bunun üçün müştərinin aktiv Bakcell və ya Nar mobil nömrəsinin olması zəruridir. Məlumat üçün bildirək ki, gücləndirilmiş mobil elektron imza -“Asan İmza”sı olanlar, müxtəlif əməliyyatlarını onlayn həyata keçirə və sənədləri elektron formada imzalaya bilərlər. Bununla da müştərilər Kapital Bank-ın Müştəri Bank sistemi vasitəsilə banka gəlmədən və vaxt itirmədən hesablarına nəzarət edə və bir sıra əməliyyatlar həyata keçirə biləcəklər.
Qeyd edək ki, Müştəri Bank vasitəsilə rahat və təhlükəsiz şəkildə bir sıra xidmətlərdən istifadə etmək mümkündür: onlayn rejimdə hesablara nəzarət, çıxarışların əldə edilməsi, sərəncamlar haqqında məlumat, ölkə daxili və ölkə xarici nağdsız köçürmələr, konvertasiya əməliyyatları, biznes kart köçürmələri, əmək haqqı kartlarına mədaxil, əmək haqqı kartlarının sifarişi və s. Qanunvericiliyə əsasən “Asan İmza” əl imzasına bərabərdir və buna görə istifadəçilərin identifikasiyası ilə bağlı bütün prosedurlar, təhlükəsizliyin təmin edilməsi, kriptoqrafiyanın bütün dünya standartlarına uyğunluğa görə istifadəçilərin maraqlarının təmin edilməsi baxımından ciddi şəkildə riayət olunur.
Kapital Bank Azərbaycanda fəaliyyət göstərən filiallarının sayına görə ən böyük bank hesab edilir. Belə ki, Kapital Bank respublika üzrə 102 filialı və 17 şöbəsi ilə müştərilərin xidmətindədir. “Asan İmza” mobil elektron imzanın Kapital Bankın məsafədən elektron xidmətlərinə tətbiqi, yerlərindən asılı olmayaraq əhalinin bütün təbəqələri üçün maliyyə xidmətlərinə geniş əlyetərlilik imkanı yaradacaq və ən əsası Azərbaycanda rəqəmsal xidmətlərin təhlükəsizliyinin təmin olunmasına böyük töhfə verəcəkdir.
-
23.11.2020 Azərbaycanın Rəqəmsal Ticarət Qovşağı və “Asan İmza” BMT-nin SPECA İQTİSADİ FORUMU 2020-də təqdim olundu
18-19 noyabr tarixlərində BMT-nin Asiya və Sakit Okean üçün İqtisadi və Sosial Komissiyası (UNESCAP), BMT-nin Avropa İqtisadi Komissiyası (UNECE) və BMT-nin Mərkəzi Asiya Ölkələrinin İqtisadiyyatı üçün Xüsusi Proqramı (SPECA) nümayəndə heyətlərinin rəhbərləri
Azərbaycanın Rəqəmsal Ticarət Qovşağı və “Asan İmza” BMT-nin SPECA İQTİSADİ FORUMU 2020-də təqdim olundu
18-19 noyabr tarixlərində BMT-nin Asiya və Sakit Okean üçün İqtisadi və Sosial Komissiyası (UNESCAP), BMT-nin Avropa İqtisadi Komissiyası (UNECE) və BMT-nin Mərkəzi Asiya Ölkələrinin İqtisadiyyatı üçün Xüsusi Proqramı (SPECA) nümayəndə heyətlərinin rəhbərləri ilə birlikdə virtual rejimdə “COVID-19 pandemiyasından sonra sosial-iqtisadi dirçəlişin dəstəklənməsində regional əməkdaşlıq” mövzusunda SPECA İQTİSADİ FORUMU – 2020 keçirdi.
SPECA-nın əsas məqsədi – SPECA regionunda iqtisadi əməkdaşlığın inkişafına kömək; SPECA-ya üzv ölkələrin dünya iqtisadiyyatına inteqrasiyası və Davamlı İnkişaf Məqsədlərə (DİM) nail olmaq məqsədilə transsərhəd əməkdaşlıq üçün platformanın təqdim edilməsindən ibarətdir.
COVID-19 pandemiyasının yaratdığı iqtisadi böhran, SPECA ölkələri də daxil olmaqla, dünya cəmiyyətləri və ölkələrinə ciddi ziyan vurdu. Böhran səbəbilə istehsalın pozulması, məşğulluq və əhalinin gəlirlərində kəskin azalma baş verdi. Bununla yanaşı özünütəcrid və lazımi lokdaun tədbirləri sosial-iqtisadi problemləri daha da artırdı və DİM-lərə çatma perspektivləri üçün proqnozu xeyli aşağı saldı. SPECA-ya üzv ölkələr olan Əfqanıstan, Azərbaycan, Qazaxıstan, Qırğızıstan, Tacikistan, Türkmənistan və Özbəkistan nümayəndələri bu mövzuda dəyərli məruzələrini təqdim edərək, bu mövzu üzrə fikirlərini söylədilər.Azərbaycan Respublikası İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzinin icraçı direktoru cənab Vüsal Qasımlı COVID sonrası və münaqişədən sonrakı vacib dövrlər üçün bərpa işlərilə bağlı hökumətin planları barədə çıxış etdi. O, Azərbaycan torpaqlarının tamamilə azad edilməsindən sonra istifadə ediləcək yeni strateji yol xəritələrini təqdim etdi. Cənab Qasımlı ölkədə tətbiq olunan rəqəmsal texnologiyaların əhəmiyyətini vurğuladı: “Azərbaycan, transsərhəd və sənədsiz ticarətin asanlaşdırılması üçün hərtərəfli və effektli olacaq infrastruktur yaratdı. Azərbaycan Rəqəmsal Ticarət Qovşağının elektron Rezidentlik və mobil Rezidentlik proqramları dünyanın hər yerindən olan sahibkarlara yaşadıqları məkandan asılı olmayaraq Azərbaycanda işlərini qurmağa və idarə etməyə imkan verəcəkdir. Bu proqramlar sayəsində istifadəçilər hökumət tərəfindən təqdim edilən rəqəmsal ID kartlarından istifadə edərək Rəqəmsal Ticarət Qovşağının transsərhəd elektron xidmətlərinə əlyetərlik əldə edə biləcəklər. Qeyd etmək vacibdir ki, heç kəs bizim texnologiya strategiyamızdan kənarda qalmır və Rəqəmsal Ticarət Qovşağı bütün maraqlı tərəflərlə – dövlət və özəl sektoru təmsil edən təşkilatlarla qarşılıqlı əlaqələr yaradır, eləcə də davamlı yenidənqurma işlərində də böyük rol oynayır”. Cənab Qasımlı, başqa bir innovativ layihə olan azexport.az-dan da danışdı. O, qeyd etdi ki, bu layihə də Azərbaycan mallarının və xidmətlərinin böyük bir rəqəmsal bazarıdır, onun vasitəsilə Azərbaycan biznesi yeni bazar sahələrinə çıxa, eləcə də ticarət və ixracatı genişləndirə bilər.
Azərbaycandan daha bir nümayəndə “Asan İmza” mobil elektron imzanın texniki operatoru və Azərbaycan Rəqəmsal Ticarət Qovşağının (RTQ) partnyoru olan B.EST Solutions şirkətinin təsisçisi və direktoru xanım Jana Krimpe idi. Xanım Krimpe “İqtisadiyyatın hərtərəfli və effektli şəkildə bərpası üçün transsərhəd ticarətin və sənədsiz ticarət prosedurlarının sadələşdirilməsi” adlı III Sessiyada RTQ-nin tətbiqi ilə bağlı ətraflı təqdimat etdi. RTQ – İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi, PAŞA Bank, B.EST Solutions və AzerTelecom arasında dövlət-özəl tərəfdaşlıq konsorsiumu hesab edilir. RTQ – həm dövlət, həm də özəl sektorun nümayəndələrinin rəqəmsal işçilər, frilanserlər və sahibkarlar üçün əlverişli iş mühitinin yaradılması məqsədilə görüşdükləri mərkəzdir. Xanım, bu layihənin həm regionda, həm də dünyada əhəmiyyətini vurğuladı. O, bildirdi ki, RTQ-nin gələcək inkişafı COVID sonrası dövrdə ölkənin sosial, iqtisadi və maliyyə sektorlarında rəqəmsal texnologiyanın köməyilə bərpa olunmasına davamlı olaraq təsir göstərəcəkdir.
Xanım Krimpe, eyni zamanda m-Rezidentlik layihəsindən də bəhs etdi: “Biz, dünyada unikallığı ilə ilk və Estoniyadan sonra e-Rezidentlik – virtual rezidentlik layihəsində ikinci olan bu layihənin işə başlaması ilə çox qürur duyuruq. Qeyd etmək istərdik ki, bu layihə dünyadakı hər bir insanın iqtisadiyyatımızda iştiraka cəlb edilməsi üçün xüsusi əhəmiyyət kəsb edir”. Bu proqram vasitəsilə hər kəs yaşadığı məkandan asılı olmayaraq, Azərbaycanda şirkət yarada və istifadədə lazımi bank xidmətlərinə sahib ola biləcəkdir. Jana Krimpe, eyni zamanda Azərbaycan torpaqlarının erməni işğalından azad edilməsinin yeni iqtisadi inkişaf dövrünün başlanğıcı olacağını və transsərhəd sənədsiz elektron ticarət üzrə tədbirləri əhəmiyyətli dərəcədə sürətləndirəcəyini də qeyd etdi.
O, pandemiyanın təsirindən də danışdı: “… COVID-19 dövründə onlayn tranzaksiyaların sayı nəzərəçarpacaq dərəcədə artdı və bu prosesə ölkənin bütün strukturları cəlb olundu. Beləliklə, bu strukturlar sürətlə uzaq məsafədən qoşulma xidmətlərini göstərməyə başladılar. Hökumət dərhal reaksiya göstərərək təcrid zamanı vətəndaşlara xidmət etmək üçün çox sayda yeni onlayn xidmətlər yaratdı”. O, Azərbaycanın bu cür fövqəladə hallarda operativ reaksiya nümunəsinin digər ölkələr üçün də aktual ola biləcəyini vurğuladı. Xanım Krimpe qeyd etdi ki, e-ticarət üzrə işlərin sürətləndirilməsi üçün siyasi marağın olması çox vacibdir və hökumət – infrastruktur, elektron ticarət və transsərhəd xidmətlərin inkişafında aparıcı rol oynayır.
Yuxarıda göstərilən faktlarla əlaqədar olaraq, BMT-nin Tacikistandakı koordinator-rezidenti xanım Sezin Sinanoğlu, m-Rezidentlik proqramının öyrənilməsinin digər ölkələr üçün maraqlı bir nümunə olacağını qeyd etdi. “…. İndi bütün dünyada böyük təcrübə və innovasiya üçün potensial vardır. Bu, bir-birimizdən öyrənmək üçün əla bir fürsətdir. Kimin nəyə sahib olduğunu bilmək üçün … Azərbaycanın B.EST Solutions şirkətindən olan həmkarımızı sevinclə qarşılayırıq. Özəl sektorla birbaşa əməkdaşlıq: onlar həll yollarını bilirlər; bu həll yolları üçün ideya və təklifləri var. Onların nə ilə ticarət edəcəklərinə yardım etmək üçün dialoqumuza dəvət edək”.
UNESCAP-ın Ticarət Siyasəti və Əlaqələndirmə şöbəsinin rəhbəri cənab Yan Dyüval da Azərbaycan təmsilçisinin təqdimatına dair vacib bir şərh əlavə etdi: “… Azərbaycan rəqəmsal və sadələşdirilmiş ticarət prosedurlarında dünyanın liderlərindən biridir”.
Sessiya haqqında daha ətarflı məlumatı buradan əldə edə bilərsiniz. -
20.11.2020 Artıq “Asan İmza” SİM kartını SMS vasitəsilə uzatmaq mümkündür
Bu gün dünyanın böyük bir hissəsinin uzaq məsafədən işlədiyi bir vaxtda elektron xidmətlərdən istifadənin sadələşdirilməsi vətəndaşlarımız üçün xüsusilə vacibdir. “Asan İmza” mobil elektron imzanın texniki operatoru və Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru B.EST
Artıq “Asan İmza” SİM kartını SMS vasitəsilə uzatmaq mümkündür
Bu gün dünyanın böyük bir hissəsinin uzaq məsafədən işlədiyi bir vaxtda elektron xidmətlərdən istifadənin sadələşdirilməsi vətəndaşlarımız üçün xüsusilə vacibdir. “Asan İmza” mobil elektron imzanın texniki operatoru və Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru B.EST Solutions ilə birlikdə ölkədə aparıcı mobil operator olan “Azercell Telekom” MMC tərəfindən “Asan İmza” gücləndirilmiş mobil elektron imza sahiblərinə daha bir yenilik təqdim edildi.
Bu həftədən etibarən “Azercell Telekom” MMC mobil operator şəbəkəsinin abunəçiləri olan “Asan İmza” mobil elektron imza istifadəçiləri mobil operatorun Müştəri Xidmətləri Mərkəzlərinə getmədən “Asan İmza” xidmətli SİM kartın müddətini SMS vasitəsilə uzada biləcəklər. Unutmaq lazım deyil ki, “Asan İmza” xidmətli SİM kartın SMS vasitəsilə uzadılması kifayət etmir, istifadəçilərdən eyni zamanda vergi ödəyicisinin e-taxes.gov.az vahid İnternet portalında onlayn şəkildə “Asan İmza” sertifikatlarının müddətinin bitməsinə 30 gün qalmış “Asan İmza” sertifikatlarını növbəti 3 il müddətinə uzatmaq tələb olunur. “Asan İmza” sertifikatının etibarlılıq müddəti bitdikdən sonra onun onlayn rejimdə uzadılması mümkün olmayacaq və istifadəçi sertifikatı yeniləmək üçün Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti nəzdində Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinə (ASXM) fiziki olaraq müraciət etməli olacaqdır.
Beləliklə, mövcud SİM kartda “Asan İmza” xidmətini növbəti 3 il müddətinə uzatmaq üçün vətəndaşlardan “8500” qısa nömrəsinə aşağıdakı açar sözlərdən birini qeyd edərək, SMS göndərmək tələb olunur:
«ferdi» – fiziki şəxslər üçün;
«biznes» – hüquqi şəxslər və sahibkarlıq fəaliyyətilə məşğul olan fiziki şəxslər üçün;
«dovlet» – dövlət qulluqçuları və yerli özünüidarəetmə orqanlarının nümayəndələri üçün.“Asan İmza” xidmətinin etibarlılıq müddəti haqqında məlumat əldə etmək üçün “8500” qısa nömrəsinə “status” açar sözünü SMS vasitəsilə göndərmək lazımdır. Xidmətin müddətinin SMS vasitəsilə uzadılması ilə bağlı “İstifadəçi Təlimatı” ilə bu link vasitəsilə ətraflı tanış olmaq mümkündür.
Vətəndaşlar “1847” – “Asan İmza” Çağrı Mərkəzinə zəng etməklə və ya info@asanimza.az elektron poçt ünvanına məktub yazmaqla “Asan İmza” ilə bağlı suallarına cavab ala bilərlər.
-
17.11.2020 “Asan İmza” sertifikatlarının müddətini artıq onlayn uzatmaq mümkündür
Biznesin təhlükəsiz və uzaq məsafədən idarə edilməsinin təmin edilməsi məqsədilə rəqəmsal Azərbaycanın vətəndaşlar üçün fasiləsiz olaraq geniş spektrli elektron xidmətlərin təqdim etməsinin davam etdirilməsi çox vacibdir. Koronavirus pandemiyasının (COVID-19) Azərbaycandakı iş mühitinə
“Asan İmza” sertifikatlarının müddətini artıq onlayn uzatmaq mümkündür
Biznesin təhlükəsiz və uzaq məsafədən idarə edilməsinin təmin edilməsi məqsədilə rəqəmsal Azərbaycanın vətəndaşlar üçün fasiləsiz olaraq geniş spektrli elektron xidmətlərin təqdim etməsinin davam etdirilməsi çox vacibdir. Koronavirus pandemiyasının (COVID-19) Azərbaycandakı iş mühitinə təsirini aradan qaldırmaq məqsədilə və istifadəçilərin çoxsaylı müraciətini nəzərə alaraq, “Asan İmza” mobil elektron imzanın milli operatoru və Azərbaycanın Rəqəmsal Ticarət Qovşağının partnyoru hesab edilən B.EST Solutions şirkəti “Asan İmza” gücləndirilmiş mobil elektron imza sahibləri üçün yeniliklər təqdim etməyə davam edir.
Beləliklə, artıq “Asan İmza” sertifikatının sahibləri vergi ödəyicisinin vahid e-taxes.gov.az İnternet portalında sertifikatlarının müddətini növbəti üç ilə onlayn qaydada onların müddətinin bitməsinə ən azı 30 gün qalmış yeniləyə biləcəklər. Daha sonra və ya sertifikatın müddəti bitdikdə onlayn yenilənmə proseduru qeyri-mümkün olacaq və vətəndaş yalnız fiziki olaraq xidmət mərkəzlərinə müraciət etməklə sertifikatlarının müddətini uzada biləcəkdir. Sertifikatların müddətinin onlayn uzadılması üzrə “İstifadəçi Təlimatı” ilə bu link vasitəsilə tanış ola bilərsiniz.
Xüsusilə qeyd etmək lazımdır ki, “Asan İmza” da daxil olmaqla elektron identitetin təqdim edilməsilə bağlı bütün prosedurlar “Elektron imza və elektron sənəd haqqında” Azərbaycan Respublikasının 9 mart 2004-cü il tarixli Qanunu və Nazirlər Kabinetinin “Azərbaycan Respublikasında elektron imza və elektron sənədlə bağlı bəzi normativ hüquqi aktların təsdiq edilməsi haqqında” 27 saylı 28 yanvar 2006-cı il tarixli qərarı ilə ciddi şəkildə tənzimlənir. Qanunvericiliyə əsasən “Asan İmza” əl imzasına bərabərdir və buna görə istifadəçilərin identifikasiyası ilə bağlı bütün prosedurlara, təhlükəsizliyin təmin edilməsi, kriptoqrafiyanın bütün dünya standartlarına uyğunluğuna həm istifadəçilərin, həm də xidmət təchizatçılarının maraqlarının təmin edilməsi baxımından ciddi şəkildə riayət olunur. Belə ki, “Asan İmza”nın təqdim edilməsi proseduru şəxsiyyəti təsdiq edən istənilən digər sənədin verilməsi kimi qanunvericiliklə ciddi şəkildə tənzimlənir.
Hal-hazırda dövlət və özəl qurumların təqdim etdiyi 1000-dən çox elektron xidmət “Asan İmza” mobil elektron imza vasitəsilə əlyetərlidir. Mobil identitet sayəsində siz vacib elektron xidmətlərə giriş imkanı əldə edə bilərsiniz. Məsələn, elektron vergi bəyannamələri, gömrük bəyannamələrinin təqdim edilməsi, onlayn kredit, gömrükdə malların və nəqliyyat vasitələrinin bəyan edilməsi, əmək müqaviləsi bildirişlərinin elektron qeydiyyatı, ali məktəblərə qəbul üçün onlayn qeydiyyat, güzəştli mənzil almaq üçün müraciət, sosial sığorta, İnternet və mobil bankçılıq və s.
Azərbaycanın ərazi bütövlüyünün bərpası naminə müzəffər Azərbaycan ordusunun möhtəşəm qələbəsi sayəsində, həmçinin Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasının işğaldan azad olunmuş ərazilərində müvəqqəti xüsusi idarəetmənin təşkili haqqında” 29 oktyabr 2020-ci il tarixli Fərmanına əsasən müvəqqəti komendantlıqlar nəzdində Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi, Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi, Azərbaycan Respublikasının Müdafiə Nazirliyi, Azərbaycan Respublikasının Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi və s. kimi qurumların regional nümayəndəliklərinin yaradılması qərara alınmışdır. Qarşıya qoyulan vəzifələrin əlaqələndirilmiş, təhlükəsiz və effektli şəkildə Qarabağ bölgəsində icrası üçün informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tam inteqrasiyası tələb olunur. Elektron xidmətlər sahəsi hökumət funksiyaları spektrinin genişləndirilməsi və azad edilmiş ərazilərin iqtisadiyyatının sürətli bərpası üçün ayrılmaz tərkib hissə hesab edilir.
Vətəndaşlar “Asan İmza” ilə bağlı suallarına cavab almaq üçün “1847” Çağrı Mərkəzinə zəng edə və ya info@asanimza.az elektron poçt ünvanına məktub yaza bilərlər.
-
15.10.2020 Xarici vətəndaşlara mobil rezidentlik (m-Residency) təqdim edildi
Dünya tarixində ilk dəfə olaraq İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi və “B.EST Solutions” MMC şirkəti tərəfindən Azərbaycanda xarici vətəndaşlara mobil rezidentlik (m-Residency) təqdim edildi. PAŞA Bankın əməkdaşları bu layihənin hazırlanması və
Xarici vətəndaşlara mobil rezidentlik (m-Residency) təqdim edildi
Dünya tarixində ilk dəfə olaraq İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi və “B.EST Solutions” MMC şirkəti tərəfindən Azərbaycanda xarici vətəndaşlara mobil rezidentlik (m-Residency) təqdim edildi.
PAŞA Bankın əməkdaşları bu layihənin hazırlanması və təqdim olunmasında göstərdikləri səylərə və fəal iştiraka görə qeyd olunan qurumlar tərəfindən xüsusi təşəkkürnamə ilə təltif olundular.
İnnovativ Azərbaycanın imza atdığı ilk olan m-Residency proqramı xarici vətəndaşlara heç bir risklə qarşılaşmadan və çətinlik çəkmədən Azərbaycanda biznes qurmaq imkanı verir.
-
05.10.2020 “Yelo Bank” – “Asan İmza” ilə yeni internet bankçılıq xidmətini istifadəyə verdi
“Yelo Bank”dan növbəti yenilik. Bu dəfə Bank korporativ müştərilərin məsafədən xidməti üçün yeni internet bankçılıq xidmətini istifadəyə verdi. Bu barədə “Report” banka istinadən xəbər verir. Yeni xidmət müştərilər üçün özünəməxsus dizaynı və
“Yelo Bank” – “Asan İmza” ilə yeni internet bankçılıq xidmətini istifadəyə verdi
“Yelo Bank”dan növbəti yenilik. Bu dəfə Bank korporativ müştərilərin məsafədən xidməti üçün yeni internet bankçılıq xidmətini istifadəyə verdi.
Bu barədə “Report” banka istinadən xəbər verir.
Yeni xidmət müştərilər üçün özünəməxsus dizaynı və rahatlığı ilə seçilir. Artıq müştərilər harada olmaqlarından asılı olmayaraq, filiala gəlmədən, günün istənilən saatında yeni xidmətin bir çox faydalı funksiyalarından yararlana biləcək:
- Gücləndirilmiş elektron imza (Asan imza) və OTP ilə daxil olma və əməliyyatların təsdiqi imkanı
- Bir və ya bir neçə hesab üzrə gəlir və xərclərin dinamikasının qrafikini izləmək imkanı
- Ödənişlərin müddətini əhəmiyyətli dərəcədə azaldacaq şablonların yadda saxlanılması və avtomatik ödənişlərin yaradılması funksiyaları
- Məzənnənin rezervasiyası imkanı. Bu funksiya optimal valyutanın alış-satış nisbətini əldə etməyə imkan verir
- Kredit sifarişi
- Kreditlər haqqında məlumat və ödəniş cədvəli
- Kartların onlayn idarəedilməsi (mədaxil, bloklaşdırma, blokdan çıxarılma)
- Bütün işçilərin əmək haqlarının bir dəfəyə ödənilməsi imkanı
- Fərdi funksionallığı olan işçilərin əlavə edilməsi
- Kütləvi ödənişlər
- Hesabdan çıxarışların avtomatik göndərilməsi
- Xarici köçürmələr
- SMS bildiriş
- Xəbərlər bloku
Bütün bu funksiyalar şirkətlərin işini rahatlaşdırmaq, sənədləşmənin həcmini azaltmaqla yanaşı, şirkət hesabları və əməliyyatlarına nəzarəti də gücləndirəcək. “Yelo Bank” müştəriləri onlayn qeydiyyatdan keçə (https://ibank.yelo.az/en/login), yeni müştərilər isə internet bankçılıq xidmətinin bütün üstünlüklərindən yararlanmaq üçün “Yelo Bank”da hesab aça bilər.
Layihə Corezoid Process Engine texnologiyasının bazası əsasında “Yelo Bank”ın texnoloji tərəfdaşı olan Middleware (ABŞ) şirkəti ilə birgə hazırlanılıb. İnternet bankçılıq xidmətinin istifadəyə verilməsi bankın rəqəmsallaşma istiqamətində atdığı mühüm addımlardan biridir. “Yelo”nu izləməyə davam edin. Çünki tezliklə öz yenilikləri ilə sizin bankçılıq təcrübənizi dəyişəcək.
-
03.09.2020 “Asan İmza” ilə gənc alim və tədqiqatçıların 5-ci qrant müsabiqəsinə qeydiyyat aparılır
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Elmin İnkişafı Fondu tərəfindən gənc alim və tədqiqatçıların 5-ci qrant müsabiqəsinə qeydiyyat davam edir. Elmin İnkişafı Fondundan AzEdu.az-a bildirilib ki, müsabiqə təbiət, dəqiq, texniki, humanitar və ictimai elmlər
“Asan İmza” ilə gənc alim və tədqiqatçıların 5-ci qrant müsabiqəsinə qeydiyyat aparılır
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Elmin İnkişafı Fondu tərəfindən gənc alim və tədqiqatçıların 5-ci qrant müsabiqəsinə qeydiyyat davam edir.
Elmin İnkişafı Fondundan AzEdu.az-a bildirilib ki, müsabiqə təbiət, dəqiq, texniki, humanitar və ictimai elmlər sahəsində dövlət və cəmiyyət üçün əhəmiyyət kəsb edən fundamental, tətbiqi və innovasiya xarakterli elmi-tədqiqat proqram və layihələrini, eləcə də digər elmi tədbirləri dəstəkləmək məqsədilə keçirilir. Eyni zamanda, aktual və müasir elmi problemlərin həlli ilə məşğul olan, elmi tədqiqatlarla əlaqəli digər qurumlarda (nazirliklərin nəzdindəki elmi-tədqiqat institutları, dövlət qurumları və s.) çalışan gənc alim və tədqiqatçıların elmi fəaliyyətini stimullaşdırmaq və onlara əlavə yaradıcılıq imkanı yaratmaq, bir elmi mövzunun (problemin müəyyən hissəsinin) tədqiqi məqsədilə yaradılan müvəqqəti yaradıcı kollektivləri dəstəkləmək nəzərdə tutulur.
Müsabiqə üzrə iştirakçıların qeydiyyatı və layihə təkliflərinin qəbulu sentyabrın 7-si saat 17:00-dək elektron qaydada “e-QRANT” – “Qrant layihələrinin Elektron İdarəolunması Sistemi” rəsmi internet səhifəsində (http://e-grant.sdf.gov.az/) aparılır.“Qrant layihələrinin Elektron İdarəolunması Sistemi” elektron-hökumət prinsipləri əsasında qurulub və “ASAN İmza”dan istifadəni də nəzərdə tutur. “ASAN İmza”nı həm layihə rəhbəri, həm də layihədə iştirakı nəzərdə tutulan bütün iştirakçılar əldə etməli, bu şəxslərin hamısı qeydiyyatdan keçməli və “virtual şəxsi kabinet”lərini formalaşdırmalıdırlar.
Müsabiqəyə təqdim olunduğu gündən etibarən layihələrə baxılacaq və nəticələr barədə iştirakçılara elektron qaydada məlumat veriləcək.
-
20.07.2020 “Asan İmza” xidmətilə Unibank hüquqi şəxslərə onlayn hesab açmaq imkanını təqdim etdi
Unibank biznes sahibləri üçün onlayn xidmətləri genişləndirir. Biznes müştərilərinin işini asanlaşdırmaq məqsədilə Unibank, hüquqi şəxslər üçün bank hesablarının açılması onlayn xidmətini təqdim etdi. Bu xidmət əvvəlcə fərdi sahibkarlar üçün mövcud idi, indi
“Asan İmza” xidmətilə Unibank hüquqi şəxslərə onlayn hesab açmaq imkanını təqdim etdi
Unibank biznes sahibləri üçün onlayn xidmətləri genişləndirir.
Biznes müştərilərinin işini asanlaşdırmaq məqsədilə Unibank, hüquqi şəxslər üçün bank hesablarının açılması onlayn xidmətini təqdim etdi. Bu xidmət əvvəlcə fərdi sahibkarlar üçün mövcud idi, indi isə hüquqi şəxslər olan sahibkarlar tərəfindən də istifadə edilə bilər. Sahibkarlar, bank filiallarına gəlmədən iş yerlərindən onlayn hesab aça biləcəklər. Onlayn hesab açarkən, rekvizitlər birbaşa biznes sahibinə göndərilir və hesabın aktivləşdirilməsi üçün banka getməyə ehtiyac qalmır.
“Unibank”da onlayn hesab açmaq üçün aşağıdakı mərhələlərdən keçmək lazımdır:
– Unibank.az saytında (https://hesab.unibank.az/login) “Onlayn hesabın açılması” bölməsinə keçid;
– ərizənin doldurulması və ASAN İmza ilə imzalama;
– hesabınız sizin üçün əlverişli vaxtda bank tərəfindən edilən video zəngdən dərhal sonra aktivləşdirilir və rekvizitlər elektron poçtunuza göndərilir;
– onlayn hesabınız açılan kimi İnternet bankçılıq və mobil bank xidmətləri aktivləşdirilir və hesabınızda istənilən əməliyyatı dərhal həyata keçirə bilərsiniz.Unibank, biznes sahiblərinə geniş çeşidli bank məhsulları və xidmətlərini təqdim edir. Banka getmədən onlayn hesabın açılması, İnternet bankçılıq və mobil bankçılığın aktivləşdirilməsi və onlayn “overdraft”dan istifadə biznes sahiblərinə istənilən vaxt və istənilən yerdə onlayn xidmətlərə əlyetərlilik imkanı verir.