Xəbərlər arxivi
Xəbərlər arxivi
-
16.09.2022 Azərbaycan Kredit Bürosunun yeni xidməti – rəqəmsal tarixçə platforması istifadəyə verilib
Azərbaycan Kredit Bürosu (Büro) tərəfindən yeni B2C (biznesdən müştəriyə) xidməti olan rəqəmsal tarixçə platforması – FINDOC istifadəyə verilib. Bürodan FED.az-a verilən məlumata görə, qabaqcıl beynəlxalq təcrübə əsasında hazırlanmış platforma, şəxslərin özləri barədə məlumatlara əlçatanlığının artırılmasına
Azərbaycan Kredit Bürosunun yeni xidməti – rəqəmsal tarixçə platforması istifadəyə verilib
Azərbaycan Kredit Bürosu (Büro) tərəfindən yeni B2C (biznesdən müştəriyə) xidməti olan rəqəmsal tarixçə platforması – FINDOC istifadəyə verilib.
Bürodan FED.az-a verilən məlumata görə, qabaqcıl beynəlxalq təcrübə əsasında hazırlanmış platforma, şəxslərin özləri barədə məlumatlara əlçatanlığının artırılmasına xidmət edir.
Müvafiq platformadan qeydiyyatdan keçərək SİMA və ya ASAN imza ilə razılıq ərizəsini imzalamaqla istifadəçilər özləri barədə Büroda toplanmış məlumatlara rəqəmsal çıxış əldə edirlər. Platformada qeydiyyatdan keçmiş şəxslər aşağıdakı xidmətlərdən yararlana bilərlər:
- kredit hesabatına baxış;
- skor hesabatına baxış;
- kredit hesabatının PDF formatında əldə edilməsi;
- kredit hesabatının Asan İmza ilə imzalanmış formada əldə edilməsi;
- kredit hesabatının Büronun rəsmi emailindən digər email ünvanına yönləndirilməsi.
Qeyd edək ki, kredit tarixçəsi və skor hesabatı istifadəçilərə il ərzində iki dəfə ödənişsiz təqdim edilir.
Ödənişsiz sorğu limiti bitdikdən sonra göstərilən xidmətlərdən yararlanmaq üçün hər bir məhsul üzrə fərdi qaydada ödəniş və ya daha sərfəli olan abunəlik paketlərindən istifadə imkanı mövcuddur.
Müvafiq ödənişlər Platforma üzərindən və nağdsız qaydada aparılır.
Platforma real-vaxt rejimində, 7/24 əsaslarla fəaliyyət göstərir və ilkin olaraq “Beta” versiyada vətəndaşların istifadəsinə təqdim edilib.
Xidmətə qoşulmaq üçün https://findoc.az/ linkindən istifadə edilir.
Xatırladaq ki, Büro 15 yanvar 2018-ci il tarixində yaradılmışdır. Büro müştərilərin kredit tarixçəsini təşkil edən məlumatları kredit təşkilatları ilə yanaşı daha geniş mənbələrdən, o cümlədən lizinq, sığorta, kommunal xidmətlər göstərən müəssisələrdən, nisyə mal alqı-satqısı həyata keçirən şirkətlərdən, habelə borc öhdəliyi ilə bağlı digər məlumat bazalarından toplanılması, saxlanılması, təhlili, kredit hesabatlarının formalaşdırılması, borcalanlara fərdi reytinqlərin verilməsi və digər əlavə dəyər yaradan xidmətlərin həyata keçirilməsini təmin edən qurumdur.
Hazırda Büroya qoşulmuş təşkilatların sayı 200-dən artıqdır.
-
28.07.2022 Sahibkarlar qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmək üçün onlayn müraciət edə bilərlər
Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi tərəfindən müasir texnologiyaların və innovativ həllərin tətbiqi nəticəsində qida təhlükəsizliyi qeydiyyatına dair müraciətlərin qəbulu prosesi elektronlaşdırılıb. Elektron sistem vasitəsilə qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmək istəyən sahibkarlar müvafiq idarəyə getmədən, agentliyin
Sahibkarlar qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmək üçün onlayn müraciət edə bilərlər
Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi tərəfindən müasir texnologiyaların və innovativ həllərin tətbiqi nəticəsində qida təhlükəsizliyi qeydiyyatına dair müraciətlərin qəbulu prosesi elektronlaşdırılıb. Elektron sistem vasitəsilə qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmək istəyən sahibkarlar müvafiq idarəyə getmədən, agentliyin rəsmi internet saytına (afsa.gov.az) daxil olaraq onlayn qeydiyyat üçün müraciət edə bilərlər.
Agentliyin İnformasiya təminatı və innovativ həllər şöbəsindən AZƏRTAC-a verilən məlumata görə, sistemə giriş Asan İmza, Elektron imza və FİN kod vasitəsilə həyata keçirilir.
Xidmətdən istifadə etməklə sahibkarlar banka getmədən müvafiq dövlət rüsumlarını da şəxsi kabinet vasitəsilə ödəmək imkanı əldə edirlər. Daxil edilən məlumatlar agentliyin müvafiq regional bölməsi tərəfindən araşdırıldıqdan sonra subyektin qeydiyyata alınması və ya qeydiyyatdan imtina barədə qərar qəbul edilir. Qərar müsbət olarsa, təsərrüfat obyektinin qeydiyyata alınmasını təsdiq edən “Qida sahəsində fəaliyyət göstərən subyektlərin dövlət reyestri”ndən çıxarış sahibkarın “Şəxsi kabinet”inə göndərilir.
Qeyd edək ki, həmin xidmətin elektronlaşdırılması sahibkarlıq subyektlərinin işinin xeyli asanlaşmasına, əlavə vaxt itkisinin aradan qalxmasına səbəb olur və onların müraciət hüquqlarını onlayn qayada reallaşdırmağa şərait yaradır.
-
22.07.2022 Bu il elektron qeydiyyat ərizələrinin 83 faizi “Asan imza” ilə təqdim olunub
2022-ci ilin iyul ayının 1-nə respublika üzrə uçotda olan 1.363.776 vergi ödəyicisinin 87,6 faizi fiziki şəxs, 12,4 faizi hüquqi şəxs və digər təşkilatlar olub. Dövlət Vergi Xidmətindən Trend-ə verilən məlumata görə, 2021-ci ilin
Bu il elektron qeydiyyat ərizələrinin 83 faizi “Asan imza” ilə təqdim olunub
2022-ci ilin iyul ayının 1-nə respublika üzrə uçotda olan 1.363.776 vergi ödəyicisinin 87,6 faizi fiziki şəxs, 12,4 faizi hüquqi şəxs və digər təşkilatlar olub.
Dövlət Vergi Xidmətindən Trend-ə verilən məlumata görə, 2021-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə vergi ödəyicilərinin ümumi sayı 7,3 faiz, o cümlədən fiziki şəxslərin sayı 7,1 faiz (ümumi artımın 85,3 faizi), hüquqi şəxslərin sayı 8,6 faiz (ümumi artımın 14,7 faizi) artıb.
Hesabat dövründə 7.658 vahid kommersiya qurumu dövlət qeydiyyatından keçib ki, bu da 2021-ci ilin müvafiq dövrü ilə 36 faiz çoxdur. Bu kommersiya qurumlarının 72,7 faizi elektron qaydada, 27,3 faizi kağız daşıyıcılarda edilmiş müraciətlər əsasında qeydə alınıb və onlardan 1308-nin (ümumi qeydiyyatın 17,1 faizinin) ƏDV-nin məqsədləri üçün qeydiyyata alınması ilkin qeydiyyat proseduru çərçivəsndə təmin edilib. Yerli investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyətlərin e-qeydiyyatının xüsusi çəkisi isə 94,8 faiz təşkil etmişdir.
2022-ci ilin 6 ayı ərzində qeydiyyatdan keçmiş kommersiya qurumlarının 77,5 faizi yerli investisiyalı, 22,5 faizi xarici investisiyalı qurumlardır. 2022-ci ilin ilk altı ayının hər birində kommersiya qurumlarının dövlət qeydiyyatının həcmi 2021-ci ilin müvafiq ayları ilə müqayisədə artıb. 2021-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə yerli investisiyalı kommersiya hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatının sayı 14,9 faiz artıb.
2022-ci ilin 6 ayı ərzində fəaliyyəti aktivləşmiş (bərpa edilmiş) hüquqi şəxslərin sayı ötən illə müqayisədə 19,8 faiz, fəaliyyəti aktivləşmiş ƏDV ödəyicilərinin sayı isə 15,6 faiz artmışdır.
2022-ci ilin iyul ayının 1-nə dövlət qeydiyyatında olan kommersiya hüquqi şəxslərin 89,3 faizi məhdud məsuliyyətli cəmiyyət, 1,4 faizi səhmdar cəmiyyət, 1,2 faizi kooperativ və s. formalarda yaradılıb.
Yeni qeydiyyat üsulu ilə (fin kod+mobil nömrə) 2022-ci ilin ilk 6 ayında 946 yerli investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyət (2021-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 64 vahid çox) qeydiyyata alınıb. Bu üsulun ümumi qeydiyyatda xüsusi çəkisi 12,4 faiz, yerli investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyətlərin qeydiyyatında isə 16,1 faiz təşkil edib.
Ümumiyyətlə, ilin əvvəlindən icra olunmuş elektron qeydiyyat ərizələrinin 4622-si və ya 83 faizi “Asan imza” ilə təqdim olunub.
2022-ci ilin iyul ayının 1-nə qeydiyyatda olan publik hüquqi şəxslərin sayı 357-dir.
-
06.07.2022 Şimali Makedoniya “Asan İmza” (Mobil ID) təcrübəsini öyrənir
B.EST Solutions Azərbaycan ofis komandası: Jana Krimpe və Fuad Məlikov PMP®, IPMA Level B® Şimali Makedoniyanın İnformasiya Cəmiyyəti və Administrasiyasının naziri Admirim Alitinin başçılıq etdiyi nümayəndə heyəti ilə görüşüblər. Görüş zamanı #Azərbaycanda
Şimali Makedoniya “Asan İmza” (Mobil ID) təcrübəsini öyrənir
B.EST Solutions Azərbaycan ofis komandası: Jana Krimpe və Fuad Məlikov PMP®, IPMA Level B® Şimali Makedoniyanın İnformasiya Cəmiyyəti və Administrasiyasının naziri Admirim Alitinin başçılıq etdiyi nümayəndə heyəti ilə görüşüblər.
Görüş zamanı #Azərbaycanda Mobil identifikasiya (Asan İmza) infrastrukturunun uğurla həyata keçirilməsi, dövlət-özəl tərəfdaşlıq layihələri, qazanılmış təcrübələr, gələcək perspektiv və inkişaflar müzakirə edilmişdir.
İclas Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin təşkilatçılığı ilə keçirilib. -
29.06.2022 Uqanda “Asan İmza” (Mobil ID) təcrübəsini öyrənir.
29 iyun 2022-ci il tarixində B.EST Solutions Azərbaycan ofisinin komandası: Zahir Quliyev – CIO və Fuad Məlikov – Layihə Əməliyyatları üzrə Rəhbər – Milli İnformasiya Texnologiyaları Təşkilatı-Uqanda və Uqanda Özəl Sektor Fondu
Uqanda “Asan İmza” (Mobil ID) təcrübəsini öyrənir.
29 iyun 2022-ci il tarixində B.EST Solutions Azərbaycan ofisinin komandası: Zahir Quliyev – CIO və Fuad Məlikov – Layihə Əməliyyatları üzrə Rəhbər – Milli İnformasiya Texnologiyaları Təşkilatı-Uqanda və Uqanda Özəl Sektor Fondu (PSFU) ilə görüşüb və “ Asan İmza” (Mobile ID) texnologiyasını təqdim etmişdilər. Bu texnologiya bütün beynəlxalq standartlara cavab verən yüksək səviyyəli təhlükəsizlik standartlarına cavab verir və elektron xidmətlərin göstərilməsində informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsində, istifadəçilərin şəxsi məlumatlarına icazəsiz daxil olmaq risklərinin qarşısının alınmasında mühüm vasitədir.
Görüş zamanı hər iki tərəf arasında Uqandada Mobil ID-nin tətbiqi üzrə mümkün əməkdaşlıq məsələləri geniş müzakirə olunub.
Görüş Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin təşkilatçılığı ilə həyata keçirilən ilkin proqram çərçivəsində baş tutub.
-
28.12.2021 “PAŞA Bank”-ın “GRO” biznes platformasına artıq 1.200 istifadəçi qoşulub
Ölkənin aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank tərəfindən yaradılan və bu ilin oktyabr ayından bazara buraxılan “GRO” biznes platformasına artıq 1.200-dən çox istifadəçi qoşulub.
“PAŞA Bank”-ın “GRO” biznes platformasına artıq 1.200 istifadəçi qoşulub
Ölkənin aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank tərəfindən yaradılan və bu ilin oktyabr ayından bazara buraxılan “GRO” biznes platformasına artıq 1.200-dən çox istifadəçi qoşulub.
Bazardakı səmərəliyi dəstəkləyən “GRO” platforması ölkənin bizneslərini bir yerdə toplayaraq şəffaf, rahat və çevik satınalma prosesləri həyata keçirilən bir biznes məkanına çevirilib. Bu günə kimi platformada artıq 400-dən çox fərqli bazar seqmentlərindən alış-veriş sorğusu paylaşılıb və uğurla tamamlanıb.
PAŞA Bank “GRO” platforması vasitəsilə bizneslərə satınalma prosesini və biznes əlaqələrin qurulmasını yenidən kəşf etməyə dəvət edir. Belə ki, “GRO” platformasında alıcılar üçün satıcı axtarışı, yoxlanışı və qiymət müqayisəsi kimi işlər artıq tam avtomatlaşdırılıb. Habelə, alıcılar öz təchizat alışlarını bu platforma üzərindən tam onlayn və şəffaf şəkildə apara bilirlər. Satıcılar isə bu vahid platformadan ölkədəki bütün alıcılarının təchizat alışları ilə tanış olub sorğularda iştirak edə və satışlarını artıra bilərlər.
Qeyd edək ki, “GRO” platformasından sırf PAŞA Bank müştəriləri deyil, istənilən bankın müştəriləri yararlana bilərlər. Belə ki, bu günə qədər yeni platformaya qoşulan bizneslərin 20% bazarın digər bankların müştəriləridir. Platformadan istifadə tamamilə pulsuzdur və platformadan yararlanmaq üçün “Asan İmza” vasitəsi ilə qeydiyyatdan keçmək kifayətdir.
-
01.12.2021 Bakcell abunəçiləri üçün “Asan İmza”nı SMS vasitəsilə yeniləmək imkanı
Bakcell abunəçiləri “Asan İmza” xidmətinin müddətini artıq SMS vasitəsilə uzada bilərlər.
Bakcell abunəçiləri üçün “Asan İmza”nı SMS vasitəsilə yeniləmək imkanı
Bakcell abunəçiləri “Asan İmza” xidmətinin müddətini artıq SMS vasitəsilə uzada bilərlər.
Belə ki, “Fərdi”, “Biznes” və “Dövlət” tipli “Asan İmza” sertifikatlarına sahib olan bütün Bakcell abunəçiləri “Asan İmza” xidmətini növbəti 3 il müddətinə uzatmaq üçün “8500” qısa nömrəsinə aşağıdakı açar sözlərdən birini SMS vasitəsilə göndərə bilərlər:
“ferdi” – fiziki şəxslər üçün;
“biznes” – hüquqi şəxslər və sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxslər üçün;
«dovlet» – dövlət qulluqçuları və yerli özünüidarəetmə orqanlarının nümayəndələri üçün.
“Asan İmza” sertifikatlarının müddətinin SMS vasitəsilə uzadılması xidmətindən Prepaid (əvvəlcədən ödənişli) və Postpaid (sonradan ödənişli) Asan İmza SİM kartlarının mövcud istifadəçiləri yararlana bilər. “Asan İmza” xidmətinin etibarlılıq müddəti haqqında məlumat əldə etmək üçün “8500” qısa nömrəsinə “status” açar sözünü SMS vasitəsilə göndərmək lazımdır. “8500” qısa nömrəsinə göndərilən bütün SMS-lər pulsuzdur.
Nəzərə almaq lazımdır ki, “Asan İmza” xidmətli SİM kartın SMS vasitəsilə uzadılması kifayət etmir, istifadəçilərdən eyni zamanda vergi ödəyicisinin e-taxes.gov.az vahid İnternet portalında onlayn şəkildə “Asan İmza” sertifikatlarının müddətinin bitməsinə 30 gün qalmış “Asan İmza” sertifikatlarını növbəti 3 il müddətinə uzatmaq tələb olunur. “Asan İmza” sertifikatının etibarlılıq müddəti bitdikdən sonra onun onlayn rejimdə uzadılması mümkün olmayacaq və istifadəçi sertifikatı yeniləmək üçün Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti nəzdində Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinə (ASXM) fiziki olaraq müraciət etməli olacaqdır.
“Asan İmza” xidmətindən fiziki şəxslər (vətəndaşlar), hüquqi şəxslər və sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxslər, dövlət qulluqçuları və özünüidarəetmə orqanlarının nümayəndələri istifadə edə bilərlər. İlk dəfə bu xidməti aktivləşdirmək üçün abunəçilər şəxsiyyət vəsiqələri ilə Bakcell Müştəri Xidmətləri Mərkəzlərindən birinə müraciət etməli və burada “Asan İmza” xidmətini aktivləşdirərək “Asan İmza” SİM kartını əldə etməlidirlər. Daha sonra isə SİM kartda Asan İmza sertifikatlarını aktivləşdirmək üçün Dövlət Vergi Xidmətinin Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinə (ASXM) müraciət olunmalıdır.
Qeyd edək ki, “Asan İmza” mobil elektron imzanın texniki operatoru “B.EST Solutions” şirkətidir.
-
29.11.2021 “Asan İmza” ilə “GRO” biznes platformasından yararlana bilərsiniz
Ölkənin aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank biznes tərəfdaşları ilə birgə Azərbaycan maliyyə bazarında növbəti ilkə imza ataraq yeni texnoloji B2B (business-to-business) layihəsinə start verib.
“Asan İmza” ilə “GRO” biznes platformasından yararlana bilərsiniz
Ölkənin aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank biznes tərəfdaşları ilə birgə Azərbaycan maliyyə bazarında növbəti ilkə imza ataraq yeni texnoloji B2B (business-to-business) layihəsinə start verib.
Bu yeni məhsul sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirənlər arasında aparılan kommersiya əməliyyatları üçün nəzərdə tutulan müasir rəqəmsal bir bank xidmətidir. Xidmətdən bəhrələnən PAŞA Bank müştərisi özünün Müəssisə Resurslarının Planlaşdırılması (Enterprise Resource Planning, ERP) sistemini xüsusi B2B kanalı vasitəsilə bank sistemi ilə inteqrasiya edir və digər alətlərdən (kağız daşıyıcısı, internet bankçılıq, mobil əlavə və s.) istifadə etmədən hesablaşmaları öz daxili sistemi vasitəsi ilə rahat və çevik şəkildə aparır.
B2B platformasından bəhrələnərək PAŞA Bank Müştəriləri beynəlxalq və yerli hesablaşmalar, o cümlədən standart və təcili ödənişlər, vergi və ya digər büdcə ödənişləri, şirkət-daxili hesablaşmalar, valyuta mübadiləsi və s. əməliyyatları həyata keçirmək və təsdiqləmək, ödənişlərin statusunu yoxlamaq, müvafiq hesabatları almaq və bu xidmətdən istifadə qaydalarında nəzərdə tutulan digər bu kimi üstünlükləri əldə edirlər.
Qeyd edək ki, PAŞA Bankla müştəriləri arasında aparılan hesablaşmaların təhlükəsizliyi elektron imza sertifikatları vasitəsilə təmin edilir. Bu istiqamətdə PAŞA Bank Mərkəzi Bankın Bank sertifikat xidmətləri mərkəzi və “Asan İmza” ilə sıx əməkdaşlıq edir və Banka təqdim olunan bütün ödəniş tapşırıqları müştəri tərəfindən qeyd olunan elektron imzalar ilə təsdiqlənir.
-
15.09.2021 Azərbaycanda kibergigiyena üzrə əməkdaşlıq platforması yaradılır
Qlobal COVID-19 pandemiyası, karantin tədbirləri səbəbiylə yalnız İnternet vasitəsilə işini və təhsilini davam etdirən çoxlu sayda insanın gündəlik həyatına böyük təsir göstərməyə davam edir. Bu səbəbdən internet təhlükəsizliyinə xüsusi diqqətin yetirilməsi və
Azərbaycanda kibergigiyena üzrə əməkdaşlıq platforması yaradılır
Qlobal COVID-19 pandemiyası, karantin tədbirləri səbəbiylə yalnız İnternet vasitəsilə işini və təhsilini davam etdirən çoxlu sayda insanın gündəlik həyatına böyük təsir göstərməyə davam edir. Bu səbəbdən internet təhlükəsizliyinə xüsusi diqqətin yetirilməsi və kiber təhlükəsizliyin gücləndirilməsi olduqca önəmlidir. Adi istifadəçilər mütəxəssislərlə yanaşı kibertəhlükəsizliyin əsaslarını da öyrənməli və kibergigiyena qaydalarına riayət etməlidirlər.
B.EST Solutions şirkəti, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi yanında “Elektron Hökumətin İnkişaf Mərkəzi” və Azərbaycan Respublikası Xüsusi Rabitə və İnformasiya Təhlükəsizliyi Dövlət Xidməti ilə birlikdə kibergigiyena elektron təlim platformasını həyata keçirmək üçün yaradılan dövlət-özəl tərəfdaşlıq proqramı çərçivəsində müqavilə imzaladı.
Bu kurs, onlayn mühitdə təhlükəsiz təcrübəsinin yüksəldilməsi və kiberhücumlara qarşı boşluqların aradan qaldırılması məqsədilə müxtəlif dövlət təşkilatları və agentlikləri, maliyyə strukturları, sığorta şirkətləri və universitetlər üçün nəzərdə tutulmuşdur.
Tərəfdaşlıq, B.EST Solutions şirkətilə birlikdə Azərbaycan Respublikası Xüsusi Rabitə və İnformasiya Təhlükəsizliyi Dövlət Xidməti və “Elektron Hökumətin İnkişaf Mərkəzi” tərəfindən təşkil ediləcək bir sıra treniqlərin başlanğıcı olacaq. Bu layihə çərçivəsində təlimçilər beynəlxalq standartlar, milli təhlükəsizlik tələblərinə, informasiya təhlükəsizliyinin təşkilati siyasəti və ən qabaqcıl təcrübə əsasında kibertəhlükəsizlik risklərinin azaldılması üçün ən yeni təlimatlar, tövsiyələr, rəhbər prinsiplər və həllər təqdim edəcəklər.
Layihə, dövlət qurumları, universitetlər, maliyyə qurumları və özəl sektordan bu pulsuz onlayn kursdan faydalanacaq və rəqəmsal dünyada hücumlara qarşı kibertəhlükəsizlik sahəsində bacarıqlarını tətbiq edə biləcək 10.000 -dən çox şəxsi əhatə edəcəkdir. Layihənin ilkin məqsədi testdən keçdikdən sonra insanların kibergigiyenanın aşağı səviyyədə olmasının gözlənilməz nəticələrlə böhrana səbəb ola biləcəyini dərk etməsidir.
Proqram reallığa əsaslanır: ağıllı saatlar və uşaq oyuncaqları, habelə böyük sənaye obyektlərinin və atom elektrik stansiyalarının yüksək texnologiyalı avadanlıqları da daxil olmaqla şəbəkə vasitəsilə təxminən 30 milyarddan çox qadjet istifadə olunur. Bununla yanaşı artıq kiberməkanda misli görünməmiş miqyasda cinayət savaşı gedir. Məsələn, hər 60 saniyədə təxminən 1800 insan kibercinayətin qurbanı olur; hər dəqiqə təxminən 5500 verilənlərin sızması baş verir, kiber hücumların qurbanları isə 1 milyon avro məbləğində zərər görür.
Kibergigiyena elektron təlim platforması, kibertəhlükəsizlik sahəsində NATO tərəfindən mükafatlandırılmış, Estoniya şirkəti olan CybExer Technologies tərəfindən hazırlanmışdır. Bu şirkət kibertəhlükəsizlik üzrə yüksək texnologiyalı təlim platformalarının işlənib hazırlanması və xidməti sahəsində geniş təcrübəyə malikdir və kiberpotensialın inkişafına xüsusi diqqət yetirir.
Kiberpotensial, həm adi istifadəçilər, həm də bu sahənin mütəxəssisləri və strateji təyinatlı rəhbər şəxslər üçün nəzərdə tutulan, kibertəhlükəsizlik üzrə çoxlu sayda treninqlər və tapşırıqların uğurla həyata keçirilməsi üçün açar hesab edilir. CybExer Technologies-in imkanları və həlləri dünya üzrə ən böyük kiber təlimlərin həyata keçirilməsi üçün istifadə olunur.
Qeyd etmək lazımdır ki, CybExer Technologies şirkəti, hər bir iştirakçının şəxsi kiber zəifliklərini göstərmək üçün sadə və başa düşülən bir şəkildə yaxın gələcəkdə vətəndaşlara, xəstəxana və fabriklərin elektron sistemlərinə və ya hətta bir ölkənin iqtisadiyyatına kiberhücumlar ehtimalını artıra biləcək suallar verir.
Kibergigiyena elektron təlim platforması, ayrı-ayrı şəxslərə və təşkilatlara onların davranışlarının verilənlərin sındırılması, sızması və ya hücum şəklində kibertəhdidlər ehtimalına necə təsir edə biləcəyini anlamağa kömək edən veb alətdir. Bu alət istifadəçilərə həm öyrənmək, həm də öz biliklərini yoxlamaq imkanı verir.
Xüsusilə qeyd etmək lazımdır ki, kurs konkret departament və ya bütün bir təşkilat üçün risk səviyyəsini təyin etmək üçün ümumiləşdirilmiş şəkildə istifadə edilə bilən fərdi risk profillərini də təqdim edir. Beləliklə, təşkilatlarla birlikdə ayrı-ayrı şəxslər də edilmiş riskləri aradan qaldırmaq üçün lazımi addımları atmaq imkanı əldə edə biləcəklər.
-
27.08.2021 Artıq “Asan İmza”nı Rabitəbankda əldə etmək mümkün oldu
Ölkənin aparıcı banklarından biri Rabitəbank öz xidmət sərhədlərini genişləndirərək daha bir yeniliyi təqdim edir. Belə ki, istənilən fiziki şəxslər bankın Baş ofis, Nəsimi, Nərimanov, Səbail, Mərkəz filiallarından birinə yaxınlaşmaqla artıq “Asan İmza”
Artıq “Asan İmza”nı Rabitəbankda əldə etmək mümkün oldu
Ölkənin aparıcı banklarından biri Rabitəbank öz xidmət sərhədlərini genişləndirərək daha bir yeniliyi təqdim edir.
Belə ki, istənilən fiziki şəxslər bankın Baş ofis, Nəsimi, Nərimanov, Səbail, Mərkəz filiallarından birinə yaxınlaşmaqla artıq “Asan İmza” – gücləndirilmiş mobil elektron imza üçün vergi idarələrinə və “ASAN Xidmət” mərkəzlərinə getmədən filialdaca əldə edə biləcəklər. “Asan İmza” mobil elektron imza vətəndaşlara mobil telefondan gücləndirilmiş rəqəmsal elektron imza kimi istifadə etmək, dövlət və özəl təşkilatların təqdim etdiyi çoxsaylı elektron xidmətlərə giriş izni əldə etmək, həmçinin müxtəlif elektron sənədləri imzalamaq imkanı verir. Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən “Asan İmza” əl imzasına bərabərdir.
İlkin mərhələdə yalnız aktiv Bakcell nömrələrinə sahib fiziki şəxslərə xidmət olunacaq. Xidmətdən istifadə artıq aktivdir və faydalanmaq üçün yuxarıda bəhsikeçən filiallardan birinə yaxınlaşa bilərsiniz.
Qeyd edək ki, yaxın zamanda “Asan İmza”-nı Rabitəbankın digər filiallarında da əldə etmək imkanı yaradılacaq.