Xəbərlər arxivi
Xəbərlər arxivi
-
12.10.2022 ABB korporativ müştərilər üçün ABB business mobil tətbiqini təqdim etdi
Biznesin etibarlı tərəfdaşı olan ABB korporativ müştərilərin işinin rahatlığı məqsədilə daha bir yeniliyini təqdim edib. Bank ABB business mobil tətbiqini istifadəyə verib. Bizneslərə lazım olan bir çox bank xidmətlərindən ABB-nin filial və
ABB korporativ müştərilər üçün ABB business mobil tətbiqini təqdim etdi
Biznesin etibarlı tərəfdaşı olan ABB korporativ müştərilərin işinin rahatlığı məqsədilə daha bir yeniliyini təqdim edib. Bank ABB business mobil tətbiqini istifadəyə verib. Bizneslərə lazım olan bir çox bank xidmətlərindən ABB-nin filial və şöbələrinə gəlmədən, eləcə də İnternet Bank sisteminə daxil olmadan istənilən yerdən bu tətbiqlə 24/7 rejimində faydalanmaq mümkündür. Tətbiqin geniş imkanlarından həm böyük korporativ müştərilər, həm kiçik və orta sahibkarlar, o cümlədən sahibkar fiziki şəxslər yararlana bilər. ABB business mobil tətbiqindən istifadə edərək cəmi bir neçə toxunuşla bu əməliyyatları anında yerinə yetirmək olar:
-Hesabdan çıxarışlar almaq;
-Müxtəlif valyutalarda olan hesablara nəzarət;
-Ödənişlər aparmaq;
-Vergi və gömrük ödənişləri etmək;
-Ödənişləri təsdiqləmək, yaxud imtina etmək.
Üstəlik, birdən çox şirkət idarə edən istifadəçilər üçün tətbiqdə şirkət seçimi imkanı yaradılıb. İstifadəçilər tətbiqə ASAN İmza ilə yanaşı, xüsusi eyniləşdirmə kodu vasitəsilə də daxil ola bilərlər. Hər bir korporativ müştəri ABB business mobil tətbiqini yükləməklə onun imkanlarından faydalana bilər. ABB müştərilərin ehtiyaclarına uyğun olaraq tətbiqi daha da təkmilləşdirəcək. Bura yeni funksionallıqlar əlavə olunacaq. Növbəti inkişaf dövründə tətbiqə bank fəaliyyətindən kənar bir çox xidmətlər də inteqrasiya ediləcək.
ABB business mobil tətbiqini buradan yükləyə bilərsiniz.
ABB-nin müasir, faydalı və universal məhsul və xidmətləri barədə məlumatları Bankın filial və şöbələrindən, https://abb-bank.az/ rəsmi internet səhifəsindən və ya 937 nömrəli Məlumat Mərkəzindən, həmçinin rəsmi Facebook səhifəsindən əldə etmək olar.
-
22.09.2022 Yelo Bank tam onlayn və girovsuz qarantiya məktublarını “Asan Imza” ilə təklif edir
Yelo Bank-da Bank qarantiya məktublarını tamamilə bir onlayn platforma üzərindən əldə etmək mümkündür. Xidmətdən yararlanmaq üçün əlavə sənədləşmə, sıra gözləmə və vaxt itirməyə ehtiyac qalmır, bütün proseslər İnternet Bankinq üzərindən həyata keçirilir.
Yelo Bank tam onlayn və girovsuz qarantiya məktublarını “Asan Imza” ilə təklif edir
Yelo Bank-da Bank qarantiya məktublarını tamamilə bir onlayn platforma üzərindən əldə etmək mümkündür. Xidmətdən yararlanmaq üçün əlavə sənədləşmə, sıra gözləmə və vaxt itirməyə ehtiyac qalmır, bütün proseslər İnternet Bankinq üzərindən həyata keçirilir.
Xidmətin əsas üstünlükləri bununla bitmir:- Bir gün ərzində təsdiqlənir;
- Dövriyyə əsasında 200 000 AZN-dək girovsuz verilə bilər;
- Maksimal məbləğ: 10 milyon AZN;
- Xidmətdən yeni müştərilər də istifadə edə bilər.
İstifadə qaydası çox asandır:
- İnternet Bankinqə (İB) daxil olun;
- Lazımi sənədləri İB-ə yükləyin;
- Müqaviləni ASAN İmza ilə təsdiqləyin;
- Qarantiya məktubu sizə göndərilir.
Qeyd edək ki, bank qarantiyası yerli və beynəlxalq əməkdaşlıq prosesində tərəfdaşlardan birinin digəri qarşısında maliyyə öhdəliklərini həyata keçirəcəyi barədə yazılı təminatdır.
Ətraflı məlumat üçün – https://bit.ly/qarantiyahttps://banker.az/yelo-bank-tam-onlayn-və-girovsuz-qarantiya-məktublari-təklif-edir/
-
16.09.2022 Azərbaycan Kredit Bürosunun yeni xidməti – rəqəmsal tarixçə platforması istifadəyə verilib
Azərbaycan Kredit Bürosu (Büro) tərəfindən yeni B2C (biznesdən müştəriyə) xidməti olan rəqəmsal tarixçə platforması – FINDOC istifadəyə verilib. Bürodan FED.az-a verilən məlumata görə, qabaqcıl beynəlxalq təcrübə əsasında hazırlanmış platforma, şəxslərin özləri barədə məlumatlara əlçatanlığının artırılmasına
Azərbaycan Kredit Bürosunun yeni xidməti – rəqəmsal tarixçə platforması istifadəyə verilib
Azərbaycan Kredit Bürosu (Büro) tərəfindən yeni B2C (biznesdən müştəriyə) xidməti olan rəqəmsal tarixçə platforması – FINDOC istifadəyə verilib.
Bürodan FED.az-a verilən məlumata görə, qabaqcıl beynəlxalq təcrübə əsasında hazırlanmış platforma, şəxslərin özləri barədə məlumatlara əlçatanlığının artırılmasına xidmət edir.
Müvafiq platformadan qeydiyyatdan keçərək SİMA və ya ASAN imza ilə razılıq ərizəsini imzalamaqla istifadəçilər özləri barədə Büroda toplanmış məlumatlara rəqəmsal çıxış əldə edirlər. Platformada qeydiyyatdan keçmiş şəxslər aşağıdakı xidmətlərdən yararlana bilərlər:
- kredit hesabatına baxış;
- skor hesabatına baxış;
- kredit hesabatının PDF formatında əldə edilməsi;
- kredit hesabatının Asan İmza ilə imzalanmış formada əldə edilməsi;
- kredit hesabatının Büronun rəsmi emailindən digər email ünvanına yönləndirilməsi.
Qeyd edək ki, kredit tarixçəsi və skor hesabatı istifadəçilərə il ərzində iki dəfə ödənişsiz təqdim edilir.
Ödənişsiz sorğu limiti bitdikdən sonra göstərilən xidmətlərdən yararlanmaq üçün hər bir məhsul üzrə fərdi qaydada ödəniş və ya daha sərfəli olan abunəlik paketlərindən istifadə imkanı mövcuddur.
Müvafiq ödənişlər Platforma üzərindən və nağdsız qaydada aparılır.
Platforma real-vaxt rejimində, 7/24 əsaslarla fəaliyyət göstərir və ilkin olaraq “Beta” versiyada vətəndaşların istifadəsinə təqdim edilib.
Xidmətə qoşulmaq üçün https://findoc.az/ linkindən istifadə edilir.
Xatırladaq ki, Büro 15 yanvar 2018-ci il tarixində yaradılmışdır. Büro müştərilərin kredit tarixçəsini təşkil edən məlumatları kredit təşkilatları ilə yanaşı daha geniş mənbələrdən, o cümlədən lizinq, sığorta, kommunal xidmətlər göstərən müəssisələrdən, nisyə mal alqı-satqısı həyata keçirən şirkətlərdən, habelə borc öhdəliyi ilə bağlı digər məlumat bazalarından toplanılması, saxlanılması, təhlili, kredit hesabatlarının formalaşdırılması, borcalanlara fərdi reytinqlərin verilməsi və digər əlavə dəyər yaradan xidmətlərin həyata keçirilməsini təmin edən qurumdur.
Hazırda Büroya qoşulmuş təşkilatların sayı 200-dən artıqdır.
-
28.07.2022 Sahibkarlar qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmək üçün onlayn müraciət edə bilərlər
Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi tərəfindən müasir texnologiyaların və innovativ həllərin tətbiqi nəticəsində qida təhlükəsizliyi qeydiyyatına dair müraciətlərin qəbulu prosesi elektronlaşdırılıb. Elektron sistem vasitəsilə qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmək istəyən sahibkarlar müvafiq idarəyə getmədən, agentliyin
Sahibkarlar qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmək üçün onlayn müraciət edə bilərlər
Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi tərəfindən müasir texnologiyaların və innovativ həllərin tətbiqi nəticəsində qida təhlükəsizliyi qeydiyyatına dair müraciətlərin qəbulu prosesi elektronlaşdırılıb. Elektron sistem vasitəsilə qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmək istəyən sahibkarlar müvafiq idarəyə getmədən, agentliyin rəsmi internet saytına (afsa.gov.az) daxil olaraq onlayn qeydiyyat üçün müraciət edə bilərlər.
Agentliyin İnformasiya təminatı və innovativ həllər şöbəsindən AZƏRTAC-a verilən məlumata görə, sistemə giriş Asan İmza, Elektron imza və FİN kod vasitəsilə həyata keçirilir.
Xidmətdən istifadə etməklə sahibkarlar banka getmədən müvafiq dövlət rüsumlarını da şəxsi kabinet vasitəsilə ödəmək imkanı əldə edirlər. Daxil edilən məlumatlar agentliyin müvafiq regional bölməsi tərəfindən araşdırıldıqdan sonra subyektin qeydiyyata alınması və ya qeydiyyatdan imtina barədə qərar qəbul edilir. Qərar müsbət olarsa, təsərrüfat obyektinin qeydiyyata alınmasını təsdiq edən “Qida sahəsində fəaliyyət göstərən subyektlərin dövlət reyestri”ndən çıxarış sahibkarın “Şəxsi kabinet”inə göndərilir.
Qeyd edək ki, həmin xidmətin elektronlaşdırılması sahibkarlıq subyektlərinin işinin xeyli asanlaşmasına, əlavə vaxt itkisinin aradan qalxmasına səbəb olur və onların müraciət hüquqlarını onlayn qayada reallaşdırmağa şərait yaradır.
-
22.07.2022 Bu il elektron qeydiyyat ərizələrinin 83 faizi “Asan imza” ilə təqdim olunub
2022-ci ilin iyul ayının 1-nə respublika üzrə uçotda olan 1.363.776 vergi ödəyicisinin 87,6 faizi fiziki şəxs, 12,4 faizi hüquqi şəxs və digər təşkilatlar olub. Dövlət Vergi Xidmətindən Trend-ə verilən məlumata görə, 2021-ci ilin
Bu il elektron qeydiyyat ərizələrinin 83 faizi “Asan imza” ilə təqdim olunub
2022-ci ilin iyul ayının 1-nə respublika üzrə uçotda olan 1.363.776 vergi ödəyicisinin 87,6 faizi fiziki şəxs, 12,4 faizi hüquqi şəxs və digər təşkilatlar olub.
Dövlət Vergi Xidmətindən Trend-ə verilən məlumata görə, 2021-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə vergi ödəyicilərinin ümumi sayı 7,3 faiz, o cümlədən fiziki şəxslərin sayı 7,1 faiz (ümumi artımın 85,3 faizi), hüquqi şəxslərin sayı 8,6 faiz (ümumi artımın 14,7 faizi) artıb.
Hesabat dövründə 7.658 vahid kommersiya qurumu dövlət qeydiyyatından keçib ki, bu da 2021-ci ilin müvafiq dövrü ilə 36 faiz çoxdur. Bu kommersiya qurumlarının 72,7 faizi elektron qaydada, 27,3 faizi kağız daşıyıcılarda edilmiş müraciətlər əsasında qeydə alınıb və onlardan 1308-nin (ümumi qeydiyyatın 17,1 faizinin) ƏDV-nin məqsədləri üçün qeydiyyata alınması ilkin qeydiyyat proseduru çərçivəsndə təmin edilib. Yerli investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyətlərin e-qeydiyyatının xüsusi çəkisi isə 94,8 faiz təşkil etmişdir.
2022-ci ilin 6 ayı ərzində qeydiyyatdan keçmiş kommersiya qurumlarının 77,5 faizi yerli investisiyalı, 22,5 faizi xarici investisiyalı qurumlardır. 2022-ci ilin ilk altı ayının hər birində kommersiya qurumlarının dövlət qeydiyyatının həcmi 2021-ci ilin müvafiq ayları ilə müqayisədə artıb. 2021-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə yerli investisiyalı kommersiya hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatının sayı 14,9 faiz artıb.
2022-ci ilin 6 ayı ərzində fəaliyyəti aktivləşmiş (bərpa edilmiş) hüquqi şəxslərin sayı ötən illə müqayisədə 19,8 faiz, fəaliyyəti aktivləşmiş ƏDV ödəyicilərinin sayı isə 15,6 faiz artmışdır.
2022-ci ilin iyul ayının 1-nə dövlət qeydiyyatında olan kommersiya hüquqi şəxslərin 89,3 faizi məhdud məsuliyyətli cəmiyyət, 1,4 faizi səhmdar cəmiyyət, 1,2 faizi kooperativ və s. formalarda yaradılıb.
Yeni qeydiyyat üsulu ilə (fin kod+mobil nömrə) 2022-ci ilin ilk 6 ayında 946 yerli investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyət (2021-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 64 vahid çox) qeydiyyata alınıb. Bu üsulun ümumi qeydiyyatda xüsusi çəkisi 12,4 faiz, yerli investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyətlərin qeydiyyatında isə 16,1 faiz təşkil edib.
Ümumiyyətlə, ilin əvvəlindən icra olunmuş elektron qeydiyyat ərizələrinin 4622-si və ya 83 faizi “Asan imza” ilə təqdim olunub.
2022-ci ilin iyul ayının 1-nə qeydiyyatda olan publik hüquqi şəxslərin sayı 357-dir.
-
06.07.2022 Şimali Makedoniya “Asan İmza” (Mobil ID) təcrübəsini öyrənir
B.EST Solutions Azərbaycan ofis komandası: Jana Krimpe və Fuad Məlikov PMP®, IPMA Level B® Şimali Makedoniyanın İnformasiya Cəmiyyəti və Administrasiyasının naziri Admirim Alitinin başçılıq etdiyi nümayəndə heyəti ilə görüşüblər. Görüş zamanı #Azərbaycanda
Şimali Makedoniya “Asan İmza” (Mobil ID) təcrübəsini öyrənir
B.EST Solutions Azərbaycan ofis komandası: Jana Krimpe və Fuad Məlikov PMP®, IPMA Level B® Şimali Makedoniyanın İnformasiya Cəmiyyəti və Administrasiyasının naziri Admirim Alitinin başçılıq etdiyi nümayəndə heyəti ilə görüşüblər.
Görüş zamanı #Azərbaycanda Mobil identifikasiya (Asan İmza) infrastrukturunun uğurla həyata keçirilməsi, dövlət-özəl tərəfdaşlıq layihələri, qazanılmış təcrübələr, gələcək perspektiv və inkişaflar müzakirə edilmişdir.
İclas Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin təşkilatçılığı ilə keçirilib. -
29.06.2022 Uqanda “Asan İmza” (Mobil ID) təcrübəsini öyrənir.
29 iyun 2022-ci il tarixində B.EST Solutions Azərbaycan ofisinin komandası: Zahir Quliyev – CIO və Fuad Məlikov – Layihə Əməliyyatları üzrə Rəhbər – Milli İnformasiya Texnologiyaları Təşkilatı-Uqanda və Uqanda Özəl Sektor Fondu
Uqanda “Asan İmza” (Mobil ID) təcrübəsini öyrənir.
29 iyun 2022-ci il tarixində B.EST Solutions Azərbaycan ofisinin komandası: Zahir Quliyev – CIO və Fuad Məlikov – Layihə Əməliyyatları üzrə Rəhbər – Milli İnformasiya Texnologiyaları Təşkilatı-Uqanda və Uqanda Özəl Sektor Fondu (PSFU) ilə görüşüb və “ Asan İmza” (Mobile ID) texnologiyasını təqdim etmişdilər. Bu texnologiya bütün beynəlxalq standartlara cavab verən yüksək səviyyəli təhlükəsizlik standartlarına cavab verir və elektron xidmətlərin göstərilməsində informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsində, istifadəçilərin şəxsi məlumatlarına icazəsiz daxil olmaq risklərinin qarşısının alınmasında mühüm vasitədir.
Görüş zamanı hər iki tərəf arasında Uqandada Mobil ID-nin tətbiqi üzrə mümkün əməkdaşlıq məsələləri geniş müzakirə olunub.
Görüş Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin təşkilatçılığı ilə həyata keçirilən ilkin proqram çərçivəsində baş tutub.