Ən çox verilən suallar
FAQ/help:
Ən çox verilən suallar
-
Şirkət (qurum) rəhbəri kimi “Asan İmza” əldə etmək üçün hansı sənədlər tələb olunur?
Şirkət (qurum) rəhbəri kimi “Asan İmza” əldə etmək üçün şəxsiyyət vəsiqəsi və şirkətin (qurumun) möhürü tələb olunur.
-
Şirkət (qurum) əməkdaşı kimi “Asan İmza” əldə etmək üçün hansı sənədlər tələb olunur?
Şirkət (qurum) əməkdaşı kimi “Asan İmza” əldə etmək üçün şəxsiyyət vəsiqəsi və şirkətin (qurumun) blankında rəhbər şəxsin imzası və möhürü ilə təsdiqlənmiş Nümunəvi forma 1 (Əlavə 7) (Taxes Asan Imza) , tələb olunur.
-
Bir neçə aydır ki, “Asan İmza”nı istifadə etmirəm. Bu halda borc toplanırmı?
“Asan İmza”dan istifadə etmədikdə heç bir borc toplanılmır.
-
“Asan İmza” ilə özümə VÖEN aça bilərəmmi?
Bəli, siz “Şəxsi” tipli “Asan İmza” sertifikatını əldə etdikdən sonra onlayn qaydada Dövlət Vergi Xidmətinə müraciət edib, VÖEN əldə bilərsiniz.
-
“Asan İmza” əldə etmək üçün mütləq VÖEN sahibi olmaq lazımdır?
Xeyr, “Asan İmza”dan həm VÖEN sahibi olanlar, həm də VÖEN sahibi olmayan vətəndaşlar yararlana bilərlər. Yəni, şəxsiyyət vəsiqəsi olan Azərbaycan Respublikasının bütün vətəndaşları “Asan İmza” əldə edə bilərlər. “Biznes” tipli “Asan İmza” əldə etmək istəyən şəxslər mütləq VÖEN sahibi olmadırlar.
-
Nömrəmin dublikatını çıxarıb “Asan İmza” xidmətinə qoşulsam da hələ də xidmətdən istifadə edə bilmirəm. Nə etməliyəm?
Siz Dövlət Vergi Xidmətinin Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzlərindən birinə yaxınlaşaraq, “Asan İmza” sertfikatlarınızı aktivləşdirməlisiniz.
-
“8500” qısa nömrəsinə sms göndərdikdən sonra müvafiq məbləğ balansdan çıxılsa da “Asan İmza”dan istifadə edə bilmirəm niyə?
Hal-hazırda “Vətəndaş” və “Dövlət” tipli “Asan İmza” xidməti üçün aylıq abunə haqqı tutulmur. Yalnız “Biznes” tipli “Asan İmza” xidməti üçün aylıq abunə haqqı 2.50 AZN təşkil edir.Yuxarıda qeyd edilən vəziyyət yalnız o zaman baş verir ki, siz “Asan İmza” xidmətinin uzadılması üçün əvvəlcədən onlayn qaydada ərizə ilə müraciət etməmisiniz. Belə halda isə mütləq fiziki olaraq, Dövlət Vergi Xidmətinin Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinə müraciət edərək sertifikatlarınızı aktivləşdirməlisiniz.
-
“Asan İmza” aylıq abunə haqqını ödəmədiyim üçün xidmət dayandırılmışdır. Onu yenidən necə bərpa edə bilərəm?
Hal-hazırda “Vətəndaş” və “Dövlət” tipli “Asan İmza” xidməti üçün aylıq abunə haqqı tutulmur. Yalnız “Biznes” tipli “Asan İmza” xidməti üçün aylıq abunə haqqı 2.50 AZN təşkil edir. Siz mobil telefonunuzda balansınızı adi qaydada artırdıqda, “Biznes” tipli “Asan İmza” xidməti üçün aylıq abunə haqqı mobil operator tərəfindən avtomatik çıxılaraq, xidmət aktivləşdirilir.
-
“Asan İmza” xidməti üçün aylıq abunə haqqı necə ödənilir?
Hal-hazırda “Vətəndaş” və “Dövlət” tipli “Asan İmza” xidməti üçün aylıq abunə haqqı tutulmur. Yalnız “Biznes” tipli “Asan İmza” xidməti üçün aylıq abunə haqqı 2.50 AZN təşkil edir. Mobil telefonunuzun balansını artırdıqda avtomatik olaraq, “Asan İmza” üçün aylıq abunə haqqı çıxılır.
-
“Asan İmza” xidmətini öz nömrəmdə aktivləşdiriyim zaman nömrəmdən əvvəlki kimi istifadə edə biləcəyəmmi? Zəng edib, zəng qəbul edə biləcəyəmmi?
Bəli, “Asan İmza” xidmətini istifadə etdiyiniz nömrədə aktivləşdirdiyiniz zaman nömrənizdən əvvəlki kimi istifadə edə, zəngləri həm qəbul edəcək, həm də zəng edə biləcəksiniz.